Šių dienų reklamos milžinė ir pirmaujanti socialinių tinklų maratone yra Facebook platforma. Tai marketingo evoliucijos viršūnė, kurioje Facebook puikuojasi jau daugiau nei dešimt metų.
Į Facebook įsiliejo ir Messenger programėlė, kuris yra beveik kiekvieno išmanųjį įrenginį turinčio žmogaus kasdieninis įrankis.
Nereikia net sakyti, kad Facebook reklama gali transformuoti jūsų verslą į tikrą sėkmę, jei jos algoritmai yra tinkamai suprasti ir pritaikyti.
Šis straipsnis skirtas supažindinti tiek stambius, tiek ir smulkius verslininkus apie itin puikias galimybes bei sąlygas reklamuoti savo verslą naudojant Facebook socialinį tinklą.
Kas yra Facebook reklama?
Šiais laikais žmonės linkę eidami gatve stebėti ne gatvės lempų šviesas, o labiau šviečiančius savo mobiliųjų ar kitų įrenginių ekranus. Visa tai yra skaitmenizacijos evoliucija, kuri skatina šių dienų žmogų vis daugiau laiko praleisti naršant internete ar socialiniuose tinkluose.
Nereikia net sakyti, kad iš to gali pasipelnyti ne tik Facebook, bet ir bet kuris kitas verslas.
Ne paslaptis, kad socialinių tinklų platforma Facebook tapo žymiausia šių pastarųjų kelių dešimtmečių pirmūnė. Beveik kiekvieno iš mūsų ir dažniausiai jauno žmogaus diena prasideda nuo Facebook vadinamosios laiko juostos patikrinimu.
Galime matyti savo artimųjų bei draugų svarbiausius įvykius, sekti karščiausias naujienas, dalintis įvairiausiais pranešimais. Šioje platformoje galima atlikti tiek daug veiksmų, kad jie net nereikalauja iškelti kojos iš namų bei suteikia komforto jausmą ieškantiems paprastesnių būdų pasiekti geriausių rezultatų ir verslo / produkto viešinime.
Facebook socialinis tinklas siūlo unikalią galimybę pasinaudoti jų turima auditorija ir reklamuoti savo produktą / paslaugą itin efektyviai pagal žmonių interesus ir pomėgius.
Tikriausiai daug kartų teko pastebėti, kad šiame socialiniame tinkle matote įvairius skelbimus ir pranešimus, kurių lyg ir nebuvote užsiprenumeravę?
Tai ir yra Facebook reklamos galimybės.
Facebook reklamos nauda verslui?
Per pastaruosius kelis metus Facebook siūlomos reklamos populiarumas išaugo nuo smulkaus verslo iki itin stambaus. Matome ne tik mažų, bet ir didelių kompanijų sėkmę pasitelkiant paprastą ir kasdienį mūsų išmanaus gyvenimo įrankį.
Nauda verslui sukuriama sekant profesionalius algoritmus, kurie pritraukia potencialius vartotojus ir sukuria taip vadinamą gerbėjų ratą. Šis naudotojų ratas gali pritraukti lojalių klientų, kurie sudaro vieną iš pagrindinių verslo sėkmės dalių.
Dauguma šaltinių teigia, kad specifinės publikos pritraukimas yra 89 procentais sėkmingas.
Facebook reklamos kampanijų sekimas yra paprastas, todėl lengvai galima stebėti kaip sėkmingai ar nesėkmingai administruojama paskyra bei jos reklama.
Tai vienas iš paprasčiausių būdų sužinoti apie savo klientą ir tikslingai perduoti žinią, kuri padėtų parduoti prekę ar paslaugą.
Kaip sukurti Facebook puslapį verslui?
- Nuo ko pradėti?
- Kiek reklamų sukurti?
- Kiek nuotraukų įkelti?
- Kokio stiliaus turėtų būtų tekstas?
Šie klausimai kankina verslininkus, kurie tik pradeda savo verslą ir pretenduoja nuskinti Facebook reklamos laurus pačioje pradžioje.
Vis tik reklamos pelnas, jos mastelio kitimas tiesiogiai priklauso nuo reklamos kokybės bei kūrybiškumo. Kartais užtenka vienos stiprios reklamos kabliuko, kad perversmas būtų sukurtas vos per naktį.
Norint sukurti sėkmingą verslo puslapį reikalinga marketingo patirtis bei naudotojų publika, į kurią galima būtų fokusuotis. Greitam rezultatui pasiekti dažniausiai pradedama įsiregistruojant į Facebook for Business puslapį.
Vėliau priklausomai nuo sėkmės rezultatų, naudotojų aktyvumo ir biudžeto dydžio, galima į pagalbą pasitelkti reklamos agentūras, kurios sukuria kryptingus testus ne tik iš Facebook pusės, bet ir bendros reklamos internete bei pritaiko palankiausią algoritmą reklamos gyvavimui virtualioje erdvėje.
Kaip efektyviai administruoti Facebook paskyrą?
Mažo biudžeto investicijai į reklamą patariama koncentruoti dėmesį į prekės ar paslaugos žinomumo reklamavimą.
Apskaičiuota, kad investuojant maždaug 1$ per dieną galima pasiekti 4000 naudotojų publiką.
Labai svarbu, kad Facebook paskyra būtų nuolat atnaujinama ir už tai būtų atsakingi kuo daugiau patirties turintys žmonės.
Todėl kiekviena diena susideda iš prekės ženklo viešinimo, klientų pritraukimo ir skatinimo persikelti iš virtualios į realią erdvę, taip siekiant padidinti apsilankymų skaičių jūsų parduotuvėje ar kitoje įstaigoje, kurioje teikiamos jūsų paslaugos.
Taip pat itin svarbus žingsnis yra nustatyti, kokią publiką sieksite pritraukti savo reklama. Atkreipiamas dėmesys į amžių, lytį, kalbas, kultūrinius skirtumus, interesus bei ryšius su kitais žmonėmis ar platformomis.
Tai puikus būdas pritraukti tinkamą publiką jūsų prekės ar paslaugos vartojimui, kai reklama sufokusuojama į tikslinę žmonių grupę ir tam naudojami įrankiai yra viena geriausių ekonominių išeičių.
Facebook paskyros administravimas
Kaip tikriausiai jau ir supratote, tiek Facebook paskyros tiek ir kitų socialinių tinklų administravimui reikalinga patirtis ir profesionalumas, dėl to dažnai verslininkai teikia pirmenybę reklamos agentūroms.
Neretas verslininkas susiduria su skaudžia patirtimi, kai lėšos investuojamos į laisvai samdomų ir mažai patyrusių paslaugų teikėjų paslaugas.
Agentūrų tikslas kiekvieną piniginį vienetą išleisti taip, kad tai būtų kuo didesnė investicija ateičiai. Agentūros komandoje dažniausiai būna ne tik biudžetą skirstantys darbuotojai, bet ir dirbantys su pačios reklamos dizainu.
Neretai pastebima, kad verslininkai šioje vietoje linkę sutaupyti ir reklamą susikurti patys, tačiau neįžvelgia subtilių detalių, kurios gali pritraukti kliento akį.
Dėl to yra reikalinga visa reklamos agentūros komanda, kuri sektų kasdieninį “Facebook advertising” kitimą ir galėtų koreguoti jį pagal pritrauktų naudotojų ir būsimų klientų skaičių.
Šių agentūrų specialistai tikslingai ruošia testus, kurie nustato kaip efektyviai veiks reklama. Tuomet parengiami specializuoti algoritmai, kurie leidžia pritraukti vis daugiau naudotojų. Taip pat sekamos marketingo tendencijos, kurios pritaikomos koreguojant reklamą.
Agentūros pagalba yra reikalinga tam, kad investicija į reklamą būtų optimizuota ir sėkminga. Daugelis savadarbių reklamų yra kuriamos be pagrindo tęstinumui ir dažniausiai pranyksta, jei nėra tinkamai prižiūrimos. Todėl specialistų patirtis ir praktika yra sutelkiama į kasdienę reklamos priežiūrą.
Tačiau, jeigu nuspręsite Facebook reklamą administruoti asmeniškai visuomet atkreipkite dėmesį:
- Prekės ar paslaugos tikslinę auditoriją bei lokaciją;
- Konkurentų kuriamas ir rodomas reklamos kampanijas;
- Reklamos kampanijų konversiją bei kainą;
- Turinį, kuris bus publikuojamas reklamoje.
Jeigu nesate tikri savo sugebėjimais, taip pat verslininkams siūlome ir Facebook administravimo mokymus.
Facebook administravimo kaina
Jeigu skaičiuotumėme paspaudimais ant publikuojamo skelbimo, tad vidutiniškai reklama kiekvienam tokiam paspaudimui kainuotų nuo 0,34 iki 1 JAV dolerio. Tačiau vėlgi viskas priklauso nuo lokacijos bei auditorijos.
Dėl šios priežasties yra itin svarbu teisingai pasirinkti ir nustatyti reklamos auditoriją.
Įdomus faktas, kad $58 milijonų investicija į Facebook reklamą sulaukia 13000000000 reakcijų, 400000000 video peržiūrų ir 200000000 paspaudimų.
Jeigu tikslinė naudotojų publika pasirenkama teisingai bei optimaliai, už 10$ galima laimėti 1000 sekėjų.
Paprastai kalbant:
Kaina visuomet priklauso nuo to kaip teisingai sustatysite reklamos kampaniją arba į kokį patirtį turintį specialistą kreipsitės bei kokio sudėtingumo yra reklamos planas bei bendras jūsų biudžetas.
Agentūrų Įkainiai
Kuo reklama bus reikalaujanti didesnio kūrybiškumo tuo jos kaina vis labiau išaugs dėl didesnių dizainerio pastangų ir laiko kuriant tinkamą prekės ženklą ir suteikiant jam ryškiausias spalvas tarp kitų reklamų.
Dažnai reklamos konsultantas ima mokestį už pirmą mėnesį įvedant algoritmus, kurie padeda sekti tikslinės publikos pritraukimą.
Jeigu jo paskirti metodai veikia, mėnesinis mokestis neturėtų išaugti, tačiau didesnės kainos vyrauja kai reklamos diegimas yra nesėkmingas. Todėl konsultantas gali pareikalauti didesnio mokesčio dėl didesnio darbo krūvio siekiant užtikrinti Facebook reklamos efektyvumą.
Vis dėlto vyrauja ir kitas reklamos agentūrų įkainių nustatymo metodas. Juo siekiama apmokestinti reklamos konsultanto darbą, jei pasiekiami geri rezultatai. Bet tai priklauso ne tik nuo paties agentūros specialisto profesionalumo, bet ir nuo pačio kliento idėjos bei biudžeto dydžio.
Kaip vienas paprasčiausių biudžeto valdymo įrankių yra valandinis užmokestis, kuris priklauso nuo darbo paskirto reklamos aktyvumo išlaikymui. Tai užtikrina reklamos agentūros nuolatinę priežiūrą ir reguliarų efektyvumo sekimą, todėl pasiekiami puikūs rezultatai, jei pritaikomos vyraujančios tendencijos reklamos sferoje.
Kitas biudžeto skirstymas yra gana panašus ir skaičiuojamas procentais. Jei biudžetas pakyla, taip pat pakyla ir agentūros darbo krūvis. Agentūrų užmokestis vyrauja nuo 10% iki 20% reklamos išlaidų atsižvelgiant į kliento biudžeto dydį bei sritį.
Gerų pardavimų!
Tad jeigu dar iki šiol nereklamuojate savo verslo ar parduodamų paslaugų naudodamiesi Facebook siūlomomis reklamos galimybės – siūlome pradėti.
Šis straipsnis buvo skirtas supažindinti jus su šia paslauga, kuri siūlo pasiekti tikslinę auditoriją visame pasaulyje. Tikimės, kad ši informacija padės jums žengti žingsnį į šį reklamos metodą, kuris, pripažinkime, vienas geriausių pasaulyje.
Jeigu nesate tikri ar sugebėsite – mes galime jums padėti!
MES PADĖSIME: