Verslo auginimas ir perkėlimas į kitą lygį yra tai, ko siekia kiekvienas verslininkas. Yra daug skaitmeninių rinkodaros priemonių kurios padeda pasiekti šį tikslą – Instagram komunikacija viena iš jų.
Kas yra „Instagram“?
„Instagram“ – tai socialinis tinklas/platforma skirta dalintis nuotraukomis bei video medžiaga tarp šio tinklo vartotojų.
Per daugelį metų socialinis tinklas Instagram pasirodė esąs galingas vizualinis kanalas skirtas kurti prekės ženklo žinomumą ir pritraukti ištikimą auditoriją, kuri iš tikrųjų reaguoja į publikuojamą turinį itin efektyviai.
Šiuo metu šis socialinis tinklas turi daugiau nei 1 milijardą vartotojų, o su kiekviena diena vartotojų skaičius platformoje vis auga. Toks spartus Instagram augimas ir populiarumas skatina į šią platformą investuoti vis daugiau ir daugiau verslų.
Reklama „Instagram“ Tinkle Verslui
Reklama internete būtent naudojant Instagram tinklą padeda visų dydžių verslams padidinti jų prekių ar teikiamų paslaugų pasiekiamumą.
Nereikia net sakyti, kad su tokiu potencialu, be abejo, verslininkai taip pat domisi Instagram paskyros kūrimu ir reklamos galimybėmis ten.
Be to, kalbant apie įsitraukimo (ang. engagement) rodiklius yra žinoma, jog Instagram suteikia geresnių komunikacijos su potencialiu klientu ir įsitraukimo rezultatų negu kitos socialinių tinklų platformos.
„Forrester“ tyrime nustatyta, kad vidutinis Instagram platformoje vartotojų įsitraukimo procentas į tam tikrą produktą ar paslaugą buvo beveik 60 kartų didesnis nei socialinės medijos milžinės „Facebook“.
Net ir mažiausias verslas naudodamas Instagram komunikaciją efektyviai gali:
Tačiau, norint pasinaudoti tikrąja Instagram rinkodaros nauda yra svarbu, kad sutelktumėte dėmesį į tai, jog kuriamas turinys Instagram turi būti autentiškas ir profesionalus.
Šiame straipsnyje jūs sužinosite, ką galite padaryti, jog sustiprintumėte savo Instagram komunikaciją.
TOP 5 Būdai Sustiprinti „Instagram“ Komunikaciją Verslui
Pateikiame jums 5 pagrindinius kriteriju ir būdus kaip galite sustiprinti Instagram komunikaciją verslui ir naujų galimų klientų pritraukimą bei pardavimų augimo padidėjimą.
1. Publikuokite Turinį Tinkamu Laiku
Norėdami, jog kuo daugiau žmonių pamatytų Jūsų publikuotą turinį šiame socialiniame tinkle, turėtumėte įtraukti Instagram rinkodarą į savo darbotvarkę kiekvieną diena.
Ne tik dėl to, kad galite gauti papildomą sekėjų savo paskyroje, bet ir dėl to, jog tikslas yra gauti daugiau pasidalinimų (ang. shares) jūsų sukurtu turiniu – kas galiausiai atneša daugiau sekėjų ir potencialiai gali padidinti jūsų pardavimus.
Pagrindinė idėja yra suplanuoti savo Instagram pranešimus tuo metu, kai daugelis jūsų sekėjų yra prisijungę ir naršo Instagram platformoje.
Geriausias laikas talpinti pranešimus Instagram tinkle. Informacija adaptuota pagal later.com straipsnį.
Geriausias pranešimų talpinimo laikas buvo apskaičiuotas išanalizavus daugiau nei 12 milijonų patalpintų nuotraukų ir video medžiagos Instagram tinkle.
2. Analizuokite, Kada Jūsų Sekėjai yra Aktyvūs
Panaikinkite iš vykdomos Instagram komunikacijos atsitiktinius bandymus atspėti kada jūsų pagrindinė auditorija yra prisijungusi ir naudojasi tinklu bei ir tuo pačiu nusistatykite optimalų pranešimų skelbimo laiką peržiūrėdami savo paskyros įžvalgas (ang. insights) – tai funkcija leidžianti analizuoti savo auditorijos aktyvumą.
Kaip tai padaryti galite sužinoti perskaitę šią oficialią instrukciją.
Instagram įžvalgos yra labai universalios, kai kalbama apie tikslinę auditoriją.
Pamatysite tokią informaciją, kaip:
– Geografinė jūsų sekėjų vieta;
– Kokį procentą sudaro vyrai ir moterys;
– Į kokias amžiaus grupes jie patenka;
– Kokiu metu jų aktyvumas yra didžiausias.
Kai išsiaiškinsite, kokiu laiku didžioji dalis Jūsų sekėjų yra prisijungę, galite planuoti pranešimų publikaciją būtent tai valandai ir Jūsų skelbiamą turinį pamatys didžiausia sekėjų grupė.
Nieko sudėtingo, tiesa?
3. Nebijokite Eksperimentuoti su Skirtingais Pranešimo Laikais
Jei nenorite priklausyti tik nuo jau paskelbtų analitinių duomenų, galite pradėti eksperimentuoti ir patys.
Viskas, ko reikia, susidaryti paprastą skaičiuoklę, kuri būtų skirta stebėti laiką / dienas, kai jūsų turinys yra labiausiai peržiūrimas. Jūsų pirminis tikslas yra stebėti gautų „like“ paspaudimų ir komentarų skaičių iš publikuoto turinio.
Žiūrėdami į savo surinktus analitinius duomenis, turėtumėte gauti aiškų supratimą apie tai, kokį laiką jūsų sekėjai yra aktyvūs.
Pavyzdžiui, sakykime, kad sekėjai dažniausiai yra prisijungę tarp 14 val. ir 17 val. Norėdami eksperimentuoti, nuolat keiskite savaitės dieną, tačiau laiką publikacijai laiką palikite tą patį.
Po mėnesio ar dviejų turėsite pakankamai duomenų, padėsiančių pasirinkti geriausius laikus ir dienas, kada būtų galima paskelbti Instagram sukurtą turinį siekiant gauti daugiau susidomėjimo ir svetainės lankomumo.
4. Skelbkite Naują ir Unikalų Turinį Nuosekliai
Turinys kurį skelbiate savo Instagram paskyroje nurodo galimiems Jūsų sekėjams bei klientams ko jie gali tikėtis iš Jūsų paskyros ar paslaugos.
Kuomet sekėjai matys publikuojamą turinį nuosekliai, bus daug lengviau apsispręsti ar sekti jūsų paskyrą, o gal net įsigyti jūsų siūlomą paslaugą ar produktą.
Juk tai yra mūsų pagrindinis tikslas, tiesa?
Nereikia net sakyti, kad kai kas nors seka jūsų prekės ženklą Instagram tinkle, jie tai daro su jumis asocijuodami teikiamas paslaugas.
Turinio pranešimų nuoseklumas ne tik padės paskyrai sukurti unikalumą, bet ir pakels pranešimų pasidalinimo ir sklaidos galimybes kas galiausiai padidins potencialių sekėjų skaičių.
Taigi, kokio turinio talpinimo nuoseklumo turėtumėte siekti?
Galiausiai, skelbdami tinkama ir nuoseklų turinį Instagram paskyroje pasieksite aukštesnius rezultatus lyginant su verslais, kurie skelbia arba dar blogiau, pasidalina jau paskelbtu turiniu.
5. Naudokite Tinkamus „Hashtags“ – Grotažymes
Stengiantis pristatyti turinį naujiems sekėjams yra būtina neužmiršti ir esamų.
Jūsų tikslas turi būti esamus sekėjus įtraukti kiek įmanoma plačiau, jog taptų Jūsų prekės ar paslaugos ženklo ambasadoriais ir skleistų publikuojamą turinį toliau.
Paprasčiausiai šį tikslą galima galima pasiekti naudojant tinkamų „hashtags“ pasirinkimą.
Naudodamiesi atitinkamais „hashtags” jūsų tikslinė auditorija lengvai aptinka jūsų turinį, o tai padidins galimybes sekti Jūsų paskyrą.
Turbūt kyla klausimas, kokios rūšies grotažymes reikėtų naudoti norint įtraukti daugiau sekėjų į jūsų verslo paskyrą?
Pagrindinė mintis yra surasti tokias grotažymes, kurios atitiktų Jūsų prekinį ženklą ir galėtumėte juos naudoti po savo pranešimais – žinoma, tai reikalauja tam tikros analizės.
Analizę galite atlikti remdamiesi jau konkurentų naudojamomis grotažymėmis, arba patys bandymo būdu (kad ir kaip kvailai tai skambėtų).
Kadangi, Jūsų pasirinkti „hashtags“ turi atvaizduoti būtent Jūsų prekinį ženklą, tai turi būti pritaikyta auditorijai, kuri ieško ir domisi tokiomis paslaugomis ar prekėmis.
Populiariausias Instagram grotažymes galite rasti čia.
Laikas Pradėti Vykdyti Instagram Komunikaciją!
Dabar, kai turite pirmines įžvalgas ir žinote ką daryti, galite pradėti auginti savo prekės ženklą ir padidinti savo pasiekiamumą Instagram platformoje.
Jei tikrai norite pakelti savo prekės ženklą į kitą lygį, apsvarstykite galimybę samdyti Instagram komunikaciją atliekančią kompaniją.
Jei ši informacija gali būti naudinga jūsų kolegoms, draugams ar pažįstamiems – nepamirškite pasidalinti.