LinkedIn Reklama Verslui: Svarba Ir Nauda 2024 m.

LinkedIn reklamaMūsų klientai kartais mūsų klausia: ar LinkedIn reklama yra naudinga ir svarbi verslui? Ar rekomenduojate taikyti šią reklamą mums?

Šiame straipsnyje pamėginsime jums atsakyti kodėl dauguma verslų, tiek smulkių, vidutinių ar didžiųjų turėtų įtraukti LinkedIn socialinį tinklą prie aktyvių reklamos kampanijų internete.

Kas yra „LinkedIn“ ir Kam Jis Naudojamas?

LinkedIn – tai aktyvus socialinis tinklas, tiesiogiai pritaikytas verslo subjektams bei asmenims iš įvairių verslo sričių.

Kokia „LinkedIn“ nauda?

Iš esmės, tai praktiškai toks pat socialinis tinklas kaip Facebook, tačiau pritaikytas profesionaliam turiniui bei informacijai publikuoti ir skleisti iš verslo ar įmonės aplinkos.

Taip pat, „LinkedIn“ tinkle galite užmegzti naudingas tiek jūsų, tiek ir jūsų kolegai verslo pažintis, dalintis jums svarbia informacija, sužinoti naujienas iš įvairių pramonės ir verslo atšakų bei galiausiai efektyviai skatinti pardavimus verslui arba gerinti įmonės prekinio ženklo atpažįstamumą.

Jeigu domina pagalba naudojantis LinkedIn socialinio tinklo reklama verslui, susisiekite su mumis ir aptarsime poreikį bei detales. Tai galite padaryti per kontaktų formą čia, arba papildomai susipažinti kaip veikia socialinių tinklų administravimo paslaugos.

P.S jeigu dar neturite nei asmeninės nei verslo paskyros LinkedIn tinkle – nepatingėkite ir perskaičius šį straipsnį, būtinai užsiregistruokite.

Taigi, pagrindinė priežastys, kodėl „LinkedIn“ turėtų būti dalis jūsų reklamos.

Priežastys Kodėl Turėtumėte Naudotis „LinkedIn“ Tinklu

Linkedin reklamos svarba

1. Tikslinė Auditorija B2B Verslui

„LinkedIn“ tai daugiau nei 760 milijonų savo srities profesionalų visame pasaulyje.

Jeigu jūsų verslas yra orientuotas į pardavimus verslo sektoriui (B2B), tuomet visiškai nesvarbu, kas yra jūsų klientai, jie beveik neabejotinai yra šioje platformoje.

Naudojant platformos filtrus ir paieškos sistemas galite nesunkiai atrasti jūsų potencialius klientus ir siūlyti jiems savo paslaugą ar produktą (nepriklausomai ar tai bus tiesioginis pranešimas ar reklama nutaikyta į šią auditoriją).

2. Kontekstas ir Aktualumas

Veiksminga ir tinkamai pritaikyta turinio bei komunikacijos strategija yra labiausiai naudinga, kada galima auditoriją pasiekti tinkamame kontekste.

Nereikia net sakyti, kad tokia komunikacija gali būti didelis iššūkis B2B rinkodaros specialistams, veikiantiems socialinėje erdvėje, nes paprastai žmonės neieško profesionalaus turinio socialinėje medijoje.

Tačiau „LinkedIn“ tinkle dauguma vartotojų būtent dėl to ir registruojasi – atrasti profesionalų turinį, kuris būtų susijęs su jų ar jų atstovaujamo verslo sritimi.

Paprastai kalbant:

„LinkedIn“ yra vienas iš geriausių būdų įtraukti jūsų verslą bei supažindinti visuomenę su jūsų vykdoma veikla, paslaugomis ar produktais, netaikant įkyrių reklamos skelbimų.

3. Universalumas

Šių dienų įmonės turinio rinkodaros strategijose turi būti publikuota įvairių formų medžiaga, pradedant trumpomis naujienomis iš įmonės gyvenimo ar apibendrinant teikiamas paslaugas bei produktus ir baigiant aktualia infografika ar vaizdo įrašais.

Visus šiuos skirtingus stilius galite lengvai įtraukti į savo turinio reklamą „LinkedIn“ tinkle bei didinti jų matomumą tiek mokama reklama, tiek ir natūraliu augimu.

4. Klientų ir Partnerių Poreikių Įvertinimas

Dauguma įmonių siekia kiek įmanoma labiau ir tikslingiau suprasti potencialių klientų prioritetus ir perspektyvas, tiesa?

„LinkedIn“ tinkle užmezgę kontaktą ar sekdami jūsų potencialių klientų naujienų srautą, jūs nesunkiai galėsite atlikti preliminarias įžvalgas apie potencialių klientų arba partnerių lūkesčius ir norus.

Kaip?

Šiame socialiniame tinkle žmonės dalijasi savo profiliuose įvairia informacija iš savo verslo perspektyvos. Dalinasi patirtimi, įžvalgomis ar net norais.

Toks mini tyrimas gali būti labai informatyvus. Iš esmės, būvimas aktyviu „LinkedIn“ grupėse, susijusiose su jūsų verslu, yra dar vienas puikus būdas bendrauti ir bei suprasti rinkos poreikius.

5. Papildomos Tikslinis Srautas

Pagrindinė LinkedIn reklamos ir turinio kūrimo idėja yra įgauti matomumą ir organiškai pritraukti vartotojus susipažinti su jūsų prekiniu ženklu.

Žinoma, šioje vietoje yra daugybė būdų, tačiau „LinkedIn“ tinklas turėtų būti vienas iš jų.

Nereikia net sakyti:

Kai jūs ir jūsų įmonė aktyviai dalyvauja platformoje, būsimi klientai greičiausiai jus suras gan greitai.

Rekomenduojame:

Dažnai kalbėkite/rašykite/dalinkitės apie aktualias temas savo srityje – taip pasieksite tikslinę auditoriją!

Iš esmės, „LinkedIn“ socialinis tinklas yra itin svarbi detalė bet kokiam verslui.

Kodėl?

Paprastai jūsų LinkedIn puslapis bus rodomas šalia paieškos rezultatų, kai kas nors ieškos jūsų organizacijos „Google“, taip pat susies su visų jūsų įmonės darbuotojų profiliais.

Be jokios abejonės, ateityje nepamirškite ir SEO paslaugų.

6. Santykių Kūrimas

Iš esmės, dauguma turinio rinkodaros strategijų ir reklamos yra susiję su ilgalaikiu požiūriu.

Žinoma, vienkartinių skelbimų ir kampanijų rodymas šiame socialiniame tinkle gali būti vertingas, tačiau idealiu atveju reikėtų kiek įmanoma aktyviau ir pagal suderintą tvarkaraštį publikuotą aktualią ir naudingą informaciją jūsų klientams, sekėjams bei kolegoms „LinkedIn“ tinkle.

Tokie pranešimai ir aktualaus turinio dalijimasis gali atvesti į pažinčių bei santykių kūrimą (tiek iš verslo tiek ir iš asmeninės pusės).

Nepamirškite:

Ne tik patys publikuokite įdomią informaciją ir turinį, tačiau aktyviai dalyvaukite ir kitų diskusijose – išsakykite savo mintis komentaruose arba dalinkitės jums ir jūsų sekėjams aktualia informacija.

7. Sklaidos Sekimas ir Adaptavimas

„LinkedIn“ tinkle galite pasiekti daugybę analitinių įrankių, kurie leis stebėti bei fiksuoti statistinę informaciją bei kas ir kaip sąveikauja su jūsų turiniu.

Stebėdami rezultatus, galėsite nesunkiai pritaikyti skirtingus vizualus, antraštes, bei patį turinį, siekiant, kad kuo daugiau įmonių bei asmenų būtų suinteresuoti jūsų turiniu.

8. Aktyvus ir Draugiškas Socialinis Tinklas

Gali skambėti kiek keistai, tačiau draugiškas sakome, turėdami omenyje, kad čia beveik nerasite žmonių, kurie komentuoja neadekvačiai po kiekvienu įrašu. To priežastis yra labai paprasta, kaip jokiame kitame socialiniame tinkle, LinkedIn vartotojai itin rūpinasi savo reputacija.

Paskutiniai duomenimis LinkedIn Lietuvoje turi daugiau nei 500 tūkst. aktyvių vartotojų.

Kas žino, gal čia rasite potencialių partnerį, klientą ar kolegą?

9. Verslo Ateitis

Dabar sakoma, kad jeigu tavęs nėra „Google“ – tavęs nėra niekur!

Negalime ir nesutikti, tačiau:

Aiškėja tendencijos, kad įmonėms bus taikoma ta pati sąlyga ateityje šiame socialiniame tinkle. LinkedIn įmonės profiliai bus lygiai tiek pat svarbūs kiek ir reprezentaciniai tinklapiai, o pagrindinė komunikacija B2B sektoriuje bus pateikiame per šio socialinio tinklo profilius.

Tad, jeigu jūs arba jūsų verslas dar nėra LinkedIn – nelaukite!

Įdomi „LinkedIn“ Statistika:

  • Daugiau nei 70% „Linkedin“ vartotojų yra ne iš JAV.
  • 50% interneto vartotojų, turinčių aukštąjį išsilavinimą, naudojasi „LinkedIn“.
  • 6 iš 10 vartotojų aktyviai ieško įžvalgų „LinkedIn“ tinkle, susijusių su jų veikla.
  • Kasmet publikuojama arba redaguojama apie 280 milijardų pranešimų.
  • „LinkedIn“ sudaro daugiau nei 50% viso socialinio srauto į B2B skirtas svetaines bei tinklaraščius.
  • 92% B2B rinkodaros specialistų įtraukia „LinkedIn“ į savo skaitmeninės rinkodaros reklamos kampanijas.
  • Tik 3 milijonai „LinkedIn“ vartotojų per savaitę dalijasi turiniu.
  • „LinkedIn“ dabar turi daugiau nei 30 milijonų įmonių socialiniame tinkle bei 20 milijonų atvirų darbo vietų.
  • Kiekvieną dieną „LinkedIn“ paskelbiama 2 milijonai pranešimų, straipsnių ir vaizdo įrašų.
  • „LinkedIn“ pranešimų reklama verslams suteikė 40% konversijų rodiklį.

Pagal: OmnicoreAgency informaciją.

Tapkime Kolegomis!

Jeigu esate susidomėję ir jums reikia pagalbos kuriant reklamą LinkedIn tinkle – susisiekite su mumis jau dabar!

Taip pat, jeigu manote, kad ši informacija gali būti naudinga – pasidalinkite ja LinkedIn tinkle su savo sekėjais!

Rekomenduojame perskaityti:

SEO Specialistas

SEO Specialistas – Kas Jis? Kaip Pasirinkt Gerą?

Ar žinote, kad SEO paslaugos yra vienas iš esminių ir populiariausių būdų pritraukti tiesioginę auditoriją įsigyti…
Skaityti daugiau
SEO auditas

SEO Auditas: 10 Paprastų Žingsnių Tyrimui Atlikti!

SEO auditas - yra itin svarbi procedūra verslui, kuris užsiima elektronine prekyba arba turi įmonės veiklą…
Skaityti daugiau
Reklama Internete

Reklama Internete: Geriausia Strategija 2x Pardavimus!

Reklama internete, tai abstraktus terminas, bet tuo pačiu ir vienas svarbiausių žingsnių siekiant padidinti pardavimus ir…
Skaityti daugiau
SEO Kaina

Kiek Kainuoja SEO Paslaugos? Optimizavimo Kaina

SEO paslaugos yra vienas populiariausių internetinės reklamos srities paslaugų. Daugybė reklamos agentūrų, laisvai samdomų specialistų tiek…
Skaityti daugiau
Facebook Reklama

Facebook Reklama 2024: Nauda ir Patarimai Verslui

Šių dienų reklamos milžinė ir pirmaujanti socialinių tinklų maratone yra Facebook platforma. Tai marketingo evoliucijos viršūnė,…
Skaityti daugiau
Kas yra domenas

Kas yra Domenas ir Hostingas? Kaip Pasirinkti Teisingai?

Dauguma žmonių, kurie yra mažiau susiję su elektroniniu verslu dažnai mūsų klausia, kas yra Domenas ir…
Skaityti daugiau