Google Ads Reklama

Google Ads Reklama ir Administravimas | PPC Paslaugos

Mūsų tikslas sukurti jums ir prižiūrėti Google Ads reklamos kampanijas internete, kad jos pritraukti naujų ir potencialių klientų į jūsų svetainę ar fizinę parduotuvę, didintų ir skatintų pardavimus bei gerintų prekinio ženklo atpažįstamumą rinkoje ir generuotų pamatuojamą grąžą.

Šis reklamos būdas yra vienas iš plačiausiai naudojamų reklamos strategijų internete.

Google Ads reklama

„Google Ads" Nauda Verslui

  • Galimybė pasiekti naujus klientus;
  • Prekinio ženklo populiarinimas;
  • Pardavimų didinimas;
  • Individualus reklamos biudžeto valdymas (mokamas mokestis tik už paspaudimą ant reklamos);
  • Pakartotinis buvusių klientų pritraukimas (remarketingas);
  • Lengvai pasiekiami klientai iš viso pasaulio.

 

Kokiam Verslui Tinka Google Ads?

Google Ads tinka tiek fiziniam, tiek ir elektroniniam verslui, nepriklausomai nuo jo dydžio. Šios reklamos principas - mokama nustatyta kaina Google platformai už paspaudimą ant publikuotos reklamos.

Tai reiškia, kad kiekvienas verslas gali turėti Google Ads reklamos kampaniją ir nustatyti ją pagal turimą biudžetą bei tokiu būdu pasiekti tiesioginį klientą už fiksuotą biudžetą.

Mūsų tikslas - užtikrinti, kad šios reklamos kampanijos generuotų jums grąžą.

Google Ads Reklamos Administravimo Paslaugos

Google Ads Partneriai

Viena didžiausių klaidų administruojant ir prižiūrint Google Ads reklamas - konversijų ignoravimas. Mūsų reklamos administravimo paslaugos paremtos konversijomis, tai reiškia, kad mes kuriame ir administruojame Google Ads reklamą siekdami kiek įmanoma didesnio atsiperkamumo (ROI), nepriklausomai ar tai bus pardavimas, skambutis, registracija - visos konversijos yra sukuriamos ir priskiriamos tik po pokalbio su jumis ir tikslų išsigryninimo. 

Taip pat, jeigu jau turite aktyvią Google Ads reklamos kampaniją savo versle, bet nematote norimų rezultatų ir negaunate grąžos - mes taip pat galime jums padėti. Mes kuriame ir administruojame ne tik visiškai naujas reklamos kampanijas bet prižiūrime ir koreguojame jau egzistuojančias, bet neduodančias laukiamo rezultato!

Rinkos Tyrimas

Prieš pradedami dirbti su jumis, mes atliksime detalų rinkos tyrimą, išanalizuosime konkurenciją, vyraujančias reklamas ir atsižvelgiant į jūsų tikslus paruošime efektyvią reklamos kampanijų strategiją.

Parinksime potencialiai pelningus raktinius žodžius bei išskirstysime tinkamą biudžeto panaudojimą reklamai paieškos sistemose bei vaizdiniame tinkle. 

Google Ads Analizė

Kampanijos Kūrimas ir Priežiūra

Sukursime kiek įmanoma efektyvias ir grąžą generuojančias reklamos kampanijas atsižvelgiant į jūsų nustatytą biudžetą.

Atliksime būtinus testavimus, siekiant pelningai optimizuoti skelbimus. Prižiūrėsime reklamos kampanijas realu laiku ir atliksime esmines korekcijas siekiant gauti kiek įmanoma geresnį rezultatą.

Google Ads Priežiūra

Vizualizacijų Sukūrimas

Vaizdinė reklama Google sistemoje yra puikus įrankis remarketingui ir naujų klientų pritraukimui bei supažindinimui su jūsų veikla.

Jums nereikės atskirai samdyti grafikos dizainerio, kuris sukurtų jums vizualus. Mes sukursime išvaizdžius bei akį traukiančius vizualinius reklaminius skelbimus, kurie bus naudojami vaizdinės reklamos tinkle.

Google Ads Vizualizacijos

Gaunamos Grąžos Įvertinimas - ROI

Optimizuosime ir prižiūrėsime reklamas realiu laiku siekiant išgauti kiek įmanomą didesnį reklamos atsiperkamumą.

Kiekvieno mėnesio pabaigoje papildomai atsiųsime jums detalias reklamos kampanijų ataskaitas su išsamiais rodikliais. Kartu spręsime kaip galime pagerinti efektyvumą ir atsiperkamumą.

Google Ads ROI

Sėkmingos Reklamos Žingsniai

01

Pasiruošimas

Prieš pradedant įdiegti Google Ads reklamą jūsų versle, visų pirmiausia, kartu bendraudami, mes nustatysime jūsų Ads reklamos kampanijos biudžetą ir tikslus.

Pradėdami darbą, mes išanalizuosime rinką ir atrinksime tinkamus raktinius žodžius bei sprendimus atitinkančius jūsų verslo poreikius. Remdamiesi analize įvertinsime rezultatus, paspaudimo kainą ir gaunamą grąžą.

02

Kampanijos sukūrimas

Remiantis jūsų vizija, nustatytu biudžetu, poreikiais bei įvertinus rinkos analize, paruošime asmeninę Google Ads reklamos kampaniją.

Prieš pradedant kurti ir administruoti reklamos kampaniją, suderinsime sukurtus vizualus su Jumis. Mes taikome individualias reklamos strategijas kiekvienam verslui, tad atsižvelgiant į jūsų mėnesinį biudžetą parinksime geriausius raktažodžius pagal paspaudimo kainos ir grąžos ir testuosime juos.

03

Administravimas

Google Ads reklamos administravimas vykdomas pagrindiniu principu – negatyvių arba rezultatų nesuteikiančių raktažodžių šalinimu, biudžeto valdymo bei konversijų optimizavimu. 

Mūsų tikslas yra, kad reklamos kampanija būtų efektyvi ir generuojanti konversijas, 

Administruodami jūsų kampanijas, mes siūlome pirmąsias savaites nenaudoti 100% nustatyto biudžeto. Tik atlikus A/B testavimus ir galutinai optimizavus kampanijas, patariame naudoti visą nustatytą reklamos kampanijos biudžetą.

04

Analizė

Mūsų tikslas dirbant su klientu yra pristatyti bei analizuoti visas Google Ads problemas, iššūkius, taip užtikrinant skaidrumą bei lankstumą šioje reklamos srityje.

Mes ne tik kiekvieną mėnesį jums pateiksime detalias ataskaitas, bet dirbdami su mumis, jausitės lyg dirbtumėte su vidiniu reklamos skyriumi savo įmonėje. 

Pagrindiniai Reklamos Kriterijai

  • Raktažodžiai

Atkreipkite dėmesį kaip yra parenkami raktažodžiai jūsų Google reklamos kampanijoje. Kuo daugiau verslo vizijos, produkto ar paslaugos neatitinkančių raktažodžių reklamos kampanijoje, tuo mažesnė gaunama nauda.

Atminkite - už kiekvieną paspaudimą jūs mokate pinigus. Visi raktažodžiai ir reklamos kampanijos turi būti pritaikyti tiksliai produkto ar paslaugos auditorijai - tik tuo atveju jūsų Google Ads paslaugos gali atsipirkti!

  • Konversijos

Dauguma įmonių, kurios turi ir naudojasi Google Ads reklama, blogai įsivertina arba visai neprižiūri ir neseka konversijų ir reklamos atsiperkamumo.

Dėl šios priežasties kyla rizika, kad reklama yra administruojama neefektyviai ir tokiu būdu jūs galite prarasti savo lėšas. 

 

  • Remarketingas

Nepamirškite remarketingo kampanijos įvedimo. 

Pakartotinė rinkodara sudaro galimybę pasiekti anksčiau svetainėje apsilankiusius vartotojus, kurie peržiūrėjo jūsų parduodamus produktus ar paslaugas, bet neatliko jokio veiksmo.

Kadangi net iki 97% pirmą kartą vartotojų apsilankę jūsų tinklapyje nieko neperka, pasitelkus remarketingo reklamos kampaniją bei naudojant Google Ads įrankį, galite susigrąžinti net iki 50% potencialių klientų ir tokiu būdu padidinti pardavimus, didinti prekės ženklo žinomumą ir patikimumą.

Google Ads reklama

Dažniausiai Užduodami Klausimai

1. Kas yra Google Ads?

Google Ads (AdWords) - tai internetinės reklamos būdas, kurio pagalba jūsų tinklapis yra atvaizduojamas ir rodomas potencialiems klientams remiantis jų paieškos istorija, pomėgiais bei esamais poreikiais. Ši reklama remiasi mokesčio už paspaudimą ant rezultato kainodara.
 

 

2. Kiek kainuoja Google Ads reklama?

Google Ads reklama nustatytos kainos neturi. Kitaip tariant, jūs mokate kuomet potencialūs klientai paspaudžia ant jūsų reklaminio skelbimo. Reklaminį biudžetą (dienai, savaitei ar mėnesiui) galite nusistatyti asmeniškai pagal biudžeto galimybes ir neviršyti jo. Reklamos agentūros padeda optimizuoti biudžeto paskirstymą ir gauti geriausius rezultatus už mažiausią kainą.
 

 

3. Kuo skiriasi Google Ads nuo SEO?

SEO - tai nėra apmokestinta reklama už kiekvieną paspaudimą. Tinklapis yra optimizuojamas pagal pasirinktus raktinius žodžius paieškos sistemoje, prie užklausos rezultato nėra rodoma, kad tai yra skelbimas, o paspaudimas ant nuorodos nieko nekainuoja.
 
Šis būdas (SEO) yra orientuotas į ilgalaikius rezultatus ir papildomą klientų srautą. Google Ads - tai mokama reklama. Pozicija paieškos sistemoje pagal raktinį žodį yra rodoma atsižvelgiant į siūlomą reklamos kainą (aukciono principu), užklauso vietą bei laiką.
 

 

4. Ar konkurentai gali „prispaudinėti" ant publikuotos reklamos?

Gali. Tačiau Google tokius atvejus seka ir prižiūri. Pastebėjus nenatūralius spaudinėjimus ant jūsų skelbiamos reklamos - Google kompensuoja patirtas išlaidas reklamos užsakovui. Tiesa, tokių atvejų analizės šiek tiek užtrunka laiko.
 

 

5. Kas nutinka kuomet baigiasi nustatytas ir pasirinktas reklamos biudžetas?

Google Ads reklama turi biudžeto kontrolę, kuri skirta nustatyti maksimalų dienos biudžetą reklamai. Tai reiškia, kad jeigu per dieną jūs išnaudosite nustatytą biudžetą - jūsų reklama daugiau tą dieną nebus rodoma. Nustatytą biudžetą galima koreguoti bet kuriuo momentu.
 

 

6. Kodėl nematau savo Ads reklamos skelbimų paieškoje?

Reklama priklauso ne vien nuo pasirinktų raktinių žodžių, bet ir nuo kitų kriterijų kaip: Paieškos vieta; Paieškos kalbos versija; Nustatyta maksimali paspaudimo kaina; Skelbimo atvaizdavimas.
 
Be jokios abejonės, itin didelę reikšmę turi ir raktinių žodžių parinkimas, kurie yra skirstomi į kelias grupes: Broad match, Broad match modifier, Exact match ir Phrase match. Šie tipai padeda valdyti ir optimizuoti reklamos biudžetą.
 
Jeigu nematote savo reklamos skelbimų, tai gali būti, kad reklama nėra tinkamai subalansuota.
 

 

7. Kodėl svarbu tinkamai prižiūrėti Google Ads paskyrą?

Pradėkime nuo to, kad vieno reklamos paspaudimo kaina Lietuvoje gali svyruoti nuo 0.10 ct. iki 3.00 eur. ir daugiau. Skirtumai yra ženklūs, todėl svarbu prieš pradedant administruoti reklamą atsirinkti tinkamus raktinius žodžius, išanalizuoti rinką, nusistatyti reklamos kampanijos biudžetą, lokaciją bei įvertinti paspaudimo kainą bei gaunamą grąžą - ROI.
 
Dauguma įmonių ar fizinių asmenų, kurie administruoja Google reklamos paskyrą asmeniškai vidutiniškai praranda nuo 0.20 iki 0.50 ct. už paspaudimą. Tai yra pasekmė netikslingai sukurtos ir administruojamos reklamos kampanijos.
 

 

8. Kaip atpažinti kur yra Google Ads reklama?

Pagrindinė vieta kur galima rasti naudojamą Google Ads reklamą, tai Google paieškos sistema. Dažniausiai tai būna pirmos 2, 3 arba 4 paieškos rezultatuose rodomos svetainės, kurių kairėje pusėje yra ženkliukas »Remiama«. Google reklamą galima taip pat išvysti atsitiktiniame interneto puslapyje, kurio savininkas nusprendė naudotis „Google AdSense" įrankiu ir patalpinti Google Ads kampanijai skirtą reklaminį kodą savo tinklapyje, kuris generuoja reklaminius vizualus pagal kiekvieną vartotoją atskirai.
 
Šie reklaminiai vizualiai rodo yra automatiškai parenkami ir besikeičiantys bei rodo skirtingas reklamas visiems tinklapio vartotojams atsižvelgiant į jų pomėgius bei paieškų istoriją. Jeigu klientas buvo užsukęs į jūsų tinklapį ir dvėjojo ar pirkti jūsų parduodamą prekę, tikėtina, kad greitu metu jis grįš, kadangi dauguma svetainių būtent reklamuos jo peržiūrėtą, bet nenupirktą prekę.
 
Tokia paslauga yra glaudžiai susijusi su šiomis reklamos kampanijomis ir vadinama - remarketingu.
 

 

9. Kada galima atšaukti Google Ads reklamos kampaniją?

Atšaukti ar sustabdyti Google Ads reklamos kampaniją galima bet kuriuo momentu. Prisijunkite prie „Google Ads" paskyros. Puslapio meniu spustelėkite Kampanijos. Pažymėkite langelį kiekvienai kampanijai, kurią norite atnaujinti. Pasirinkę kiekvieną norimą atnaujinti kampaniją, spustelėkite redaguoti. Tada spustelėkite vieną iš šių pasirinkimų (pagal poreikį):
 
Įgalinti - atnaujinti kampanijos veikimą. Pristabdyti - sustabdyti reklamos kampaniją. Pašalinkite, jei norite visam laikui sustabdyti kampaniją. Pristabdžius reklamos kampaniją jūsų biudžetas nebus naudojamas.
 

 

10. Kaip apmokėti už Google reklamą?

Mokėjimų pasirinkimai yra dviejų būdų: automatiniai ir neautomatiniai.
 
Neautomatiniai mokėjimai - sumokama iš anksto nustatyta reklamos biudžeto dydžio suma. Įnešus pasirinktą pinigų sumą galėsite naudoti Google Ads reklamą kol jūsų biudžetas baigsis ir reikės atlikti papildomą įmoką.
 
Automatiniai mokėjimai - šiuo būdu suma sumokama automatiniu būdų tiesiogiai iš jūsų kortelės, kuomet reklamos išlaidos pasiekia tam tikrą sumą.