Google Ads Reklama

Google Ads Reklama ir Administravimas - PPC Paslaugos

Google Ads Reklama - jūsų parduodamo produkto ar paslaugos reklamos internete apmokestinimas už realius klientų paspaudimus bei apsilankymus svetainėje. 

Google Ads Nauda Verslui

  • Galimybė pasiekti naujus klientus;
  • Prekinio ženklo populiarinimas;
  • Individualus reklamos biudžeto valdymas (mokamas mokestis tik už paspaudimą ant reklamos);
  • Pakartotinis buvusių klientų pritraukimas;
  • Lengvai pasiekiamos užsienio valstybės.

Kokiam Verslui Tinka Google Ads?

Google Ads tinka tiek smulkiam tiek ir stambiam verslui. Google AdWords reklamos principas vienodas - mokama nustatyta kaina už paspaudimą ant publikuotos reklamos.

Tai reiškia, kad kiekvienas verslas gali turėti Google Ads kampaniją ir nustatyti ją pagal turimą biudžetą bei tokiu būdu pasiekti tiesioginį klientą už fiksuotą biudžetą.

Google Ads Reklamos Priežiūros Paslaugos

Jeigu jau turite aktyvią Google Ads reklamos kampaniją savo versle, bet nematote norimų rezultatų - mes taip pat galime jums padėti. Mes kuriame ir administruojame ne tik visiškai naujas reklamos kampanijas bet prižiūrime ir koreguojame jau egzistuojančias, bet neduodančias laukiamo rezultato!

 

Rinkos Analizės ir Raktažodžių Tyrimas

Mes atliksime detalų rinkos tyrimą ir parinksime potencialiai pelningus raktinius žodžius, kuriuos naudoja jūsų galimi ateities klientai. 

Kampanijos Kūrimas ir Priežiūra

Sukursime kiek įmanoma efektyvią reklamos kampaniją atsižvelgiant į jūsų nustatytą biudžetą, prižiūrėsime ją ir atliksime esmines korekcijas einamuoju momentu.

Vizualizacijos Išpildymas

Jums nereikia atskirai samdyti grafikos dizainerio. Už jus sukursime išvaizdžius bei akį traukiančius vizualinius reklaminius skelbimus ir banerius.

Gaunamos Grąžos Įvertinimas - ROI

Kiekvieno mėnesio pabaigoje atsiųsime jums detales reklamos kampanijų ataskaitas. Kartu spręsime kaip galime pagerinti efektyvumą ir atsiperkamumą kiekvieną mėnesį.

Paslaugos Aprašymas

01

Pasiruošimas

Prieš pradedant įdieginėti Google Ads reklamą jūsų versle, visų pirmiausia, kartu bendraudami, mes nustatysime jūsų AdWords reklamos kampanijos biudžetą ir tikslus.

Toliau, pradėdami darbą, mes išanalizuosime rinką ir atrinksime tinkamus raktinius žodžius atitinkančius jūsų organizacijos poreikius. Remdamiesi analize įvertinsime rezultatus, paspaudimo kainą ir gaunamą grąžą.

02

Kampanijos sukūrimas

Remiantis jūsų vizija, nustatytu biudžetu, poreikiais bei įvertinus rinkos analize, paruošime asmeninę Google Ads reklamos kampaniją.

Prieš pradedant kurti ir administruoti reklamos kampaniją, suderinsime sukurtus banerius su Jumis, taip pat išanalizuosime ir parinksime geriausius raktažodžius pagal paspaudimo kainos ir grąžos santykį. Remiantis biudžetu ir jūsų poreikiais, nustatysime kampanijų kiekį ir potencialiai gautinus rezultatus.

03

Administravimas

Google Ads reklamos administravimas vykdomas pagrindiniu principu – negatyvių arba rezultatų nesuteikiančių raktažodžių šalinimu, biudžeto valdymo bei naujų raktinių žodžių  įtraukimu į kampaniją.

Administruodami jūsų kampanijas, mes siūlome pirmaisiais mėnesiais nenaudoti 100% nustatyto biudžeto, dėl galimai neoptimizuotų raktažodžių kiekio. Tik optimizavus raktažodžius ir konversijos rodiklius, patariame naudoti visą nustatytą reklamos kampanijos biudžetą. Su mūsų pagalba nustatysime pelningiausius raktinius žodžius.

04

Analizė

Mūsų tikslas dirbant su klientu yra pristatyti bei analizuoti visas Google Ads problemas, iššūkius, taip užtikrinant skaidrumą bei lankstumą šioje reklamos srityje.

Dėl šios priežasties kiekvieno mėnesio pabaigoje yra sudaromos ataskaitos remiantis gautais Google Ads reklaminių kampanijų rezultatais ir pristatomos jums su įžvalgomis bei rekomendacijomis dėl ateinančių mėnesių pokyčių arba norimų gauti rezultatų.

Pagrindiniai Ads Reklamos Kriterijai

  • Raktažodžiai

Atkreipkite dėmesį kaip yra parenkami raktažodžiai jūsų Google reklamos kampanijoje. Kuo daugiau verslo vizijos, produkto ar paslaugos neatitinkančių raktažodžių reklamos kampanijoje, tuo mažesnė gaunama nauda.

Atminkite - už kiekvieną paspaudimą jūs mokate pinigus. Visi raktažodžiai turi būti pritaikyti tiksliai produkto ar paslaugos auditorijai - tik tuo atveju jūsų Google Ads paslaugos gali atsipirkti!

  • Biudžetas

Pirmiesiems Google reklamos kampanijos mėnesiams rekomenduojama sumažinti planuojamą biudžetą iki 50%. Tai yra apsidraudimo priemonė verslui, siekiant įsitikinti ar tinkamai yra paruošta ir optimizuota Google Ads reklama.

Tik įvertinę raktažodžių optimizavimą ir konversijos rodiklius, kelių mėnesių bėgyje galite suteikti nustatytai reklamos kampanijai 100% biudžetą.

  • Remarketingas

Nepamirškite remarketingo kampanijos įvedimo taip pat! Pakartotinė rinkodara sudaro galimybę pasiekti anksčiau svetainėje apsilankiusius vartotojus, kurie peržiūrėjo jūsų parduodamus produktus ar paslaugas, bet neatliko jokio veiksmo.

Kadangi net iki 97% pirmą kartą vartotojų apsilankę jūsų tinklapyje nieko neperka, pasitelkus remarketingo reklamos kampaniją bei naudojant Google Ads įrankį, galite susigrąžinti net iki 50% potencialių klientų ir tokiu būdu padidinti pardavimus, didinti prekės ženklo žinomumą ir patikimumą.

Dažniausiai Užduodami Klausimai

1. Kas yra Google Ads?

Google Ads (AdWords) - tai internetinės reklamos būdas, kurio pagalba jūsų tinklapis yra atvaizduojamas ir rodomas potencialiems klientams remiantis jų paieškos istorija, pomėgiais bei esamais poreikiais. Google Ads reklama remiasi mokesčio už paspaudimą ant rezultato kainodara.
 

2. Kiek kainuoja Google Ads reklama?

Google Ads reklama nustatytos kainos neturi. Kitaip tariant, jūs mokate kuomet potencialūs klientai paspaudžia ant jūsų reklaminio skelbimo. Reklaminį biudžetą (dienai, savaitei ar mėnesiui) galite nusistatyti asmeniškai pagal biudžeto galimybes ir neviršyti jo. Reklamos agentūros padeda optimizuoti biudžeto paskirstymą ir gauti geriausius rezultatus už mažiausią kainą.
 

3. Kuo skiriasi Google Ads nuo SEO?

SEO - tai nėra apmokestinta reklama už kiekvieną paspaudimą. Tinklapis yra optimizuojamas pagal pasirinktus raktinius žodžius paieškos sistemoje, prie užklausos rezultato nėra rodoma, kad tai yra skelbimas, o paspaudimas ant nuorodos nieko nekainuoja.
 
Šis būdas (SEO) yra orientuotas į ilgalaikius rezultatus ir papildomą klientų srautą. Google Ads - tai mokama reklama. Pozicija paieškos sistemoje pagal raktinį žodį yra rodoma atsižvelgiant į siūlomą reklamos kainą (aukciono principu), užklauso vietą bei laiką.
 

4. Ar konkurentai gali „prispaudinėti" ant publikuotos reklamos?

Gali. Tačiau Google tokius atvejus seka ir prižiūri. Pastebėjus nenatūralius spaudinėjimus ant jūsų skelbiamos reklamos - Google kompensuoja patirtas išlaidas reklamos užsakovui. Tiesa, tokių atvejų analizės šiek tiek užtrunka laiko.
 

5. Kas nutinka kuomet baigiasi nustatytas ir pasirinktas reklamos biudžetas?

Google Ads reklama turi biudžeto kontrolę, kuri skirta nustatyti maksimalų dienos biudžetą reklamai. Tai reiškia, kad jeigu per dieną jūs išnaudosite nustatytą biudžetą - jūsų reklama daugiau tą dieną nebus rodoma. Nustatytą biudžetą galima koreguoti bet kuriuo momentu.
 

6. Kodėl nematau savo Ads reklamos skelbimų paieškoje?

Google Ads reklama priklauso ne vien nuo pasirinktų raktinių žodžių, bet ir nuo kitų kriterijų kaip: Paieškos vieta; Paieškos kalbos versija; Nustatyta maksimali paspaudimo kaina; Skelbimo atvaizdavimas.
 
Be jokios abejonės, itin didelę reikšmę turi ir raktinių žodžių parinkimas, kurie yra skirstomi į kelias grupes: Broad match, Broad match modifier, Exact match ir Phrase match - daugiau apie raktinių žodžių tipus galite sužinoti čia. Šie tipai padeda valdyti ir optimizuoti reklamos biudžetą.
 

7. Kodėl svarbu tinkamai prižiūrėti Google Ads paskyrą?

Pradėkime nuo to, kad vieno Google AdWords reklamos paspaudimo kaina Lietuvoje gali svyruoti nuo 0.10 ct. iki 3.00 eur. ir daugiau. Skirtumai yra ženklūs, todėl svarbu prieš pradedant įdieginėti Google Ads reklamą jūsų versle atsirinkti tinkamus raktinius žodžius, išanalizuoti rinką, nusistatyti reklamos kampanijos biudžetą, lokaciją bei įvertinti paspaudimo kainą bei gaunamą grąžą - ROI.
 
Dauguma įmonių ar fizinių asmenų, kurie administruoja Google Ads reklamos paskyrą asmeniškai vidutiniškai praranda nuo 0.20 iki 0.50 ct. už paspaudimą. Tai yra pasekmė netikslingai sukurtos ir administruojamos Google reklamos kampanijos.
 

8. Kaip atpažinti kur yra Google Ads reklama?

Pagrindinė vieta kur galima rasti naudojamą Google AdWords reklamą, tai Google paieškos sistema. Dažniausiai tai būna pirmos 2, 3 arba 4 paieškos rezultatuose rodomos svetainės, kurių kairėje pusėje yra ženkliukas » Skelbimas « Google reklamą galima taip pat išvysti atsitiktiniame interneto puslapyje, kurio savininkas nusprendė naudotis „Google AdSense" įrankiu ir patalpinti Google Ads kampanijai skirtą reklaminį koda savo tinklapyje, kuris generuoja reklaminius banerius pagal kiekvieną vartotoją atskirai.
 
Šie reklaminiai baneriai rodo yra automatiškai parenkami ir besikeičiantys bei rodo skirtingas reklamas visiems tinklapio vartotojams atsižvelgiant į jų pomėgius bei paieškų istoriją. Jeigu klientas buvo užsukęs į jūsų tinklapį ir dvėjojo ar pirkti jūsų parduodamą prekę, tikėtina, kad greitu metu jis grįš, kadangi dauguma svetainių būtent reklamuos jo peržiūrėtą, bet nenupirktą prekę.
 
Tokia paslauga yra glaudžiai susijusi su Google AdWords reklamos kampanijomis ir vadinama - remarketingu.
 

9. Kada galima atšaukti Google Ads reklamos kampaniją?

Atšaukti ar sustabdyti Google Ads reklamos kampaniją galima bet kuriuo momentu. Prisijunkite prie „Google Ads" paskyros. Puslapio meniu spustelėkite Kampanijos. Pažymėkite langelį kiekvienai kampanijai, kurią norite atnaujinti. Pasirinkę kiekvieną norimą atnaujinti kampaniją, spustelėkite redaguoti. Tada spustelėkite vieną iš šių pasirinkimų (pagal poreikį):
 
Įgalinti - atnaujinti kampanijos veikimą. Pristabdyti - sustabdyti reklamos kampaniją. Pašalinkite, jei norite visam laikui sustabdyti kampaniją. Pristabdžius reklamos kampaniją jūsų biudžetas nebus naudojamas.
 

10. Kaip apmokėti už Google reklamą?

Mokėjimų pasirinkimai yra dviejų būdų: automatiniai ir neautomatiniai.
 
Neautomatiniai mokėjimai - sumokama iš anksto nustatyta reklamos biudžeto dydžio suma. Įnešus pasirinktą pinigų sumą galėsite naudoti Google Ads reklamą kol jūsų biudžetas baigsis ir reikės atlikti papildomą įmoką.
 
Automatiniai mokėjimai - šiuo būdu suma sumokama automatiniu būdų tiesiogiai iš jūsų kortelės, kuomet reklamos išlaidos pasiekia tam tikrą sumą. Kuo skiriasi šie mokėjimo būdai ir kaip reikėtų apmokėti už Google Ads paslaugos - perskaitykite čia.

Susisiekite su mumis ir mes pateiksime jums daugiau detalios informacijos bei atsakysime į jūsų klausimus asmeniškai.