
Google Ads Reklama ir Administravimas - PPC Paslaugos
Google Ads Reklama - jūsų parduodamo produkto ar paslaugos reklamos internete apmokestinimas už realius klientų paspaudimus bei apsilankymus svetainėje.
Google Ads Nauda Verslui
- Galimybė pasiekti naujus klientus;
- Prekinio ženklo populiarinimas;
- Individualus reklamos biudžeto valdymas (mokamas mokestis tik už paspaudimą ant reklamos);
- Pakartotinis buvusių klientų pritraukimas;
- Lengvai pasiekiamos užsienio valstybės.
Kokiam Verslui Tinka Google Ads?
Google Ads tinka tiek smulkiam tiek ir stambiam verslui. Google AdWords reklamos principas vienodas - mokama nustatyta kaina už paspaudimą ant publikuotos reklamos.
Tai reiškia, kad kiekvienas verslas gali turėti Google Ads kampaniją ir nustatyti ją pagal turimą biudžetą bei tokiu būdu pasiekti tiesioginį klientą už fiksuotą biudžetą.
Google Ads Reklamos Priežiūros Paslaugos
Jeigu jau turite aktyvią Google Ads reklamos kampaniją savo versle, bet nematote norimų rezultatų - mes taip pat galime jums padėti. Mes kuriame ir administruojame ne tik visiškai naujas reklamos kampanijas bet prižiūrime ir koreguojame jau egzistuojančias, bet neduodančias laukiamo rezultato!
Rinkos Analizės ir Raktažodžių Tyrimas
Mes atliksime detalų rinkos tyrimą ir parinksime potencialiai pelningus raktinius žodžius, kuriuos naudoja jūsų galimi ateities klientai.
Kampanijos Kūrimas ir Priežiūra
Sukursime kiek įmanoma efektyvią reklamos kampaniją atsižvelgiant į jūsų nustatytą biudžetą, prižiūrėsime ją ir atliksime esmines korekcijas einamuoju momentu.
Vizualizacijos Išpildymas
Jums nereikia atskirai samdyti grafikos dizainerio. Už jus sukursime išvaizdžius bei akį traukiančius vizualinius reklaminius skelbimus ir banerius.
Gaunamos Grąžos Įvertinimas - ROI
Kiekvieno mėnesio pabaigoje atsiųsime jums detales reklamos kampanijų ataskaitas. Kartu spręsime kaip galime pagerinti efektyvumą ir atsiperkamumą kiekvieną mėnesį.
01
Pasiruošimas
Prieš pradedant įdieginėti Google Ads reklamą jūsų versle, visų pirmiausia, kartu bendraudami, mes nustatysime jūsų AdWords reklamos kampanijos biudžetą ir tikslus.
Toliau, pradėdami darbą, mes išanalizuosime rinką ir atrinksime tinkamus raktinius žodžius atitinkančius jūsų organizacijos poreikius. Remdamiesi analize įvertinsime rezultatus, paspaudimo kainą ir gaunamą grąžą.
02
Kampanijos sukūrimas
Remiantis jūsų vizija, nustatytu biudžetu, poreikiais bei įvertinus rinkos analize, paruošime asmeninę Google Ads reklamos kampaniją.
Prieš pradedant kurti ir administruoti reklamos kampaniją, suderinsime sukurtus banerius su Jumis, taip pat išanalizuosime ir parinksime geriausius raktažodžius pagal paspaudimo kainos ir grąžos santykį. Remiantis biudžetu ir jūsų poreikiais, nustatysime kampanijų kiekį ir potencialiai gautinus rezultatus.
03
Administravimas
Google Ads reklamos administravimas vykdomas pagrindiniu principu – negatyvių arba rezultatų nesuteikiančių raktažodžių šalinimu, biudžeto valdymo bei naujų raktinių žodžių įtraukimu į kampaniją.
Administruodami jūsų kampanijas, mes siūlome pirmaisiais mėnesiais nenaudoti 100% nustatyto biudžeto, dėl galimai neoptimizuotų raktažodžių kiekio. Tik optimizavus raktažodžius ir konversijos rodiklius, patariame naudoti visą nustatytą reklamos kampanijos biudžetą. Su mūsų pagalba nustatysime pelningiausius raktinius žodžius.
04
Analizė
Mūsų tikslas dirbant su klientu yra pristatyti bei analizuoti visas Google Ads problemas, iššūkius, taip užtikrinant skaidrumą bei lankstumą šioje reklamos srityje.
Dėl šios priežasties kiekvieno mėnesio pabaigoje yra sudaromos ataskaitos remiantis gautais Google Ads reklaminių kampanijų rezultatais ir pristatomos jums su įžvalgomis bei rekomendacijomis dėl ateinančių mėnesių pokyčių arba norimų gauti rezultatų.
Pagrindiniai Ads Reklamos Kriterijai
- Raktažodžiai
Atkreipkite dėmesį kaip yra parenkami raktažodžiai jūsų Google reklamos kampanijoje. Kuo daugiau verslo vizijos, produkto ar paslaugos neatitinkančių raktažodžių reklamos kampanijoje, tuo mažesnė gaunama nauda.
Atminkite - už kiekvieną paspaudimą jūs mokate pinigus. Visi raktažodžiai turi būti pritaikyti tiksliai produkto ar paslaugos auditorijai - tik tuo atveju jūsų Google Ads paslaugos gali atsipirkti!
- Biudžetas
Pirmiesiems Google reklamos kampanijos mėnesiams rekomenduojama sumažinti planuojamą biudžetą iki 50%. Tai yra apsidraudimo priemonė verslui, siekiant įsitikinti ar tinkamai yra paruošta ir optimizuota Google Ads reklama.
Tik įvertinę raktažodžių optimizavimą ir konversijos rodiklius, kelių mėnesių bėgyje galite suteikti nustatytai reklamos kampanijai 100% biudžetą.
- Remarketingas
Nepamirškite remarketingo kampanijos įvedimo taip pat! Pakartotinė rinkodara sudaro galimybę pasiekti anksčiau svetainėje apsilankiusius vartotojus, kurie peržiūrėjo jūsų parduodamus produktus ar paslaugas, bet neatliko jokio veiksmo.
Kadangi net iki 97% pirmą kartą vartotojų apsilankę jūsų tinklapyje nieko neperka, pasitelkus remarketingo reklamos kampaniją bei naudojant Google Ads įrankį, galite susigrąžinti net iki 50% potencialių klientų ir tokiu būdu padidinti pardavimus, didinti prekės ženklo žinomumą ir patikimumą.
Dažniausiai Užduodami Klausimai
1. Kas yra Google Ads?
2. Kiek kainuoja Google Ads reklama?
3. Kuo skiriasi Google Ads nuo SEO?
4. Ar konkurentai gali „prispaudinėti" ant publikuotos reklamos?
5. Kas nutinka kuomet baigiasi nustatytas ir pasirinktas reklamos biudžetas?
6. Kodėl nematau savo Ads reklamos skelbimų paieškoje?
7. Kodėl svarbu tinkamai prižiūrėti Google Ads paskyrą?
8. Kaip atpažinti kur yra Google Ads reklama?
9. Kada galima atšaukti Google Ads reklamos kampaniją?
10. Kaip apmokėti už Google reklamą?
Susisiekite su mumis ir mes pateiksime jums daugiau detalios informacijos bei atsakysime į jūsų klausimus asmeniškai.