Naujienlaiškių kūrimas

Naujienlaiškių Kūrimas ir Sklaida

Naujienlaiškių rinkodara, tai itin efektyvi interaktyvaus marketingo priemonė verslui, siekiančiam pritraukti naujus klientus, priminti apie save seniems arba potencialiems klientams, kurie jau kartą lankėsi jūsų tinklapyje, bet nepasinaudojo jūsų siūlomomis paslaugomis ar nepirko jūsų produkto.

Tuo pačiu metu galite padidinti įmonės pardavimų konversijos rodiklį. Naujienlaiškių efektyvumas puikiai pastebimas elektroninėse parduotuvėse bei įvairias paslaugas siūlančiose tinklapiuose, kurie į savo reklamos biudžetą įtraukia pakartotinės rinkodaros paslaugas.

Mūsų Paslaugos

Strategijos nustatymas

Mes padėsime jums nustatyti tikslinę jūsų tinklapio lankytojų auditoriją ir pagal tai parinkti informaciją, kuri bus pateikiama siunčiamame naujienlaiškyje.

Naujienlaiškių grafika ir apipavidalinimas

Sukursime unikalius, pagal auditoriją ir skelbiamą informaciją, parinktus grafinius naujienlaiškių apipavidalinimus bei paruošime turinį juose pagal jūsų reikalavimus.

Ataskaitos ir stebėjimas

Kiekvieną savaitę pateiksime naujienlaiškių ataskaitas, įvertinsime gavėjų elgsena, o gautus rezultatus pritaikysime efektyvesniai tolimesnei reklamos kampanijai.

Naujienlaiškių Kūrimo ir Sklaidos Svarba

Duomenų Bazės 

Naujienlaiškių reklamos sėkmė priklauso nuo reklamos gavėjų ir jų sąsajų su jūsų teikiama paslauga ar parduodama preke.

Kiekviena naujienlaiškių reklamos kampanija turi skirtingas auditorijas ir norint pasiekti geriausią rezultatą, reikia turėti atskiras elektroninių paštų duomenų bazes ir jas pritaikyti pagal reklamos kampanijos tematiką bei nišą. 

Naujienlaiškių Duomenų Bazės

Elektroninio Pašto Adresų Rinkimas

Naujienlaiškių kūrimas ir sklaida reikalauja ir didelio įdirbio prieš pagrindinę reklamos kampaniją.

Pagrindinis tikslas - teisiškai ir efektyviai surinkti kiek įmanoma daugiau elektroninių pašto adresų iš potencialių klientų.

Kaip tai padaryti:

  • Naujienlaiškių prenumeravimo funkcija tinklapyje;
  • Nuolaidos kodų ir lojalumo programų suteikimas klientui;
  • Įvairios skatinimo programos ir pasiūlymai;
  • Nemokami produktai ar paslaugos ir t.t.

Tai tik keli būdai kaip teisiškai galite gauti elektroninio pašto adresą iš potencialaus kliento.

Siūlykite tai, kas bus naudinga ir reikalinga jūsų lankytojui mainais už elektroninio pašto adresą.

Adresatų Kiekis

Kaip ir minėjome, naujienlaiškių kūrimas ir sklaida yra efektyvus marketingo būdas tik tuomet, kai adresatas yra, bent iš dalies, susijęs su jūsų parduodamu produktu ir paslauga.

Jeigu neturite sukaupę nuosavos adresatų duomenų bazes, mes galime padėti jums surinkti pirmąjį 1000 elektroninio pašto adresų, naudodami jau laiko patikrintas naujienlaiškių rinkodaros strategijas.

Tai puikus pasiūlymas tiems, kurie dar neturi sukaupę pakankamo dydžio duomenų bazės, bet nori pradėti naujienlaiškių reklamos kampaniją kaip įmanoma greičiau.

Sėkmingai naujienlaiškių siuntimo kampanijai svarbu nusistatyti reklamos tikslus bei auditoriją ir atsižvelgiant į tai, sumaketuoti naujienlaiškį, kuris ir bus siunčiamas potencialiems klientams.

Naujienlaiškių siuntimo paslaugos

Mes Rekomenduojame

Jeigu dar nesate įsivedę naujienlaiškių rinkodaros kampanijos savo versle, rekomenduotume išmėginti ir pasinaudoti itin patogiais įrankiais - „MailChimp" arba „MailerLite"

Tai įrankiai, kurių pagalba galėsite:

  • Sukurti naujienlaiškių prenumeravimo modulį ir integruoti jį į savo tinklapį;
  • Administruoti ir sekti aktyvių prenumeratorių skaičių;
  • Ruošti ir siųsti unikalius pranešimus ir laiškus prenumeratoriams; 

Ir tai tik keletas esminių dalykų.

Abu įrankiai puikiai tinka tiek mažiems ir augantiems, tiek ir dideliems verslams.