Socialinių tinklų administravimas

Socialinių Tinklų Administravimas

Socialinių tinklų administravimas, tai viena iš reklamos galimybių internete, siekiant išlaikyti esamą bei pritraukti naują tikslinę auditoriją verslui, supažindinti klientus su įmonės veikla bei produktais socialiniuose tinkluose.

Mūsų požiūris į socialinių tinklų marketingą yra žodžio iš lupų (word-of-mouth) principo panaudojimas išskyrus vieną dalį – esminį pokalbį. Visa tai padarome mes, sukūrdami profesionalų ir grafiškai patrauktų turinį kurį naudojame kartu su reklaminėmis kampanijomis. Socialinė medija keičia žmonių požiūrį bei bendravimą su prekiniais ženklais ir santykius, kuriuos jie kuria kartu su jais.

Reklama Internete, SEO Paslaugos ir Socialinių Tinklų Administravimas yra mūsų kasdieninybės dalis. Mes kiekvieną dieną sekame socialinių tinklų ir paieškos sistemų algoritmų atnaujinimus, vyraujančias reklamos tendencijas socialinėje erdvėje bei internete. Įgautos žinios suteikia galimybę Jums pritaikyti efektyviausius reklamos sprendimus tiek socialinėje erdvėje tiek ir internete einamuoju metu.

Socialiniai tinklai

Norite Pastebimų Rezultatų? Pradėkite Dirbti su MUMIS!

Socialinių tinklų administravimo strategija

01

Strategijos parinkimas

Sėkmingas socialinių tinklų administravimas ir  strategija yra neatsiejama nuo platesnės organizacijos marketingo ir komunikacijos plano. Tačiau dažniausiai ji yra pritaikoma prie įmonės tikslų ir klientų, nebent poreikis yra kitoks.

Strategija susideda iš turinio plano sukūrimo, pagal kurį yra kuriami pranešimai, stilius ir tonas numatytuose publikuoti kanaluose.

02

Socialinių tinklų administravimas

Nustatę socialinių tinklų marketingo planą mes sujungiame įmonės strateginį marketingo ir komunikacijos planą bei pritaikome jį administravimui socialiniuose tinkluose Facebook ir Instagram.

Mūsų kūrėjų kūrybinės idėjos yra derinamos kartu su klientu, jog numatomi rezultatai būtų maksimalūs ir užtvirtintų investicijos grąžą.

Turėdami patirties tiek turinio kūrime, tiek kampanijų administravime, mes pasiekiame tikslinę jūsų prekės arba paslaugos auditoriją taip sumažindami neefektyvią biudžeto panaudojimo riziką iki minimalios.

Socialinių tinklų administravimo paslaugos
Reklama socialiniuose tinkluose

03

Reklama

Mūsų turinio kūrėjų komandą sudarys tinkamiausias pagal kliento poreikį pritaikytas istorijas kiekvienam atitinkamam socialiniam kanalui įskaitant Facebook ir Insagram.

Šios istorijos taip pat apiems kruopščiai parengtas banerines reklamas skatinančias prisidėti prie jūsų prekės ženklo žinomumo bei konversijos.

04

Ataskaitos

Kaip dalį socialinių tinklų marketingo paslaugų mes teikiame reguliarias mėnesines ataskaitos ir atliekama duomenimų analizė strateginiuose susirinkimuose. Tai leidžia mums analizuoti rezultatus, tikrinti nustatytų strategijų įgyvendinimą ir planuoti būsimus tolimesnius žingsnius.

Nuosekliai stebint mūsų kampanijų rezultatus yra labai svarbu nuolatos tobulinti strategiją ir suteikti mūsų klientams apčiuoamą rezutatą.

Mes taip pat padėsime suformuluoti keletą metrikų ir etalonų, kad galėtume įvertinti jūsų sėkmę laikui bėgant, ir padėti jums priimti geriau informuotus, su duomenimis susijusius sprendimus.

Ataskaitos socialiniuose tinkluose

Socialinių Tinklų Administravimo Nauda Verslui:

 

Vartotojų lojalumo skatinimas

Vienas iš geriausių būdų pritraukti auditoriją ir skatinti lojalumą – reklaminių kampanijų kūrimas tikslinei auditorijai.

Mūsų komanda nustatys lankytojų elgseną ir tikslinę auditoriją bei atsižvelgiant į kampanijų rezultatus pateiks analitinę informaciją.

Pardavimų didinimas

Socialinių tinklų administravimas ne tik didiną vartotojų lojalumą ir geriną prekinį ženklą, bet ir didiną pardavimų konversijos dydį.

Mūsų komanda padės jūsų verslui sėkmingai plėsti potencialių klientų ratą bei palaikyti grįžtamąjį ryšį su esamais!

Konkurencinis pranašumas

Socialinių tinklų administravimas yra puiki galimybė įgyti konkurencinį pranašumą prieš konkurentus bei pakeisti vartotojo požiūrį į jūsų teikiamą paslaugą ar parduodamą produktą.

Prekinio ženklo populiarinimas

Prekinio ženklo žinomumo didinimas socialiniuose tinkluose naudojant įvairius pranešimus ir vartotojams aktualią informaciją perteikiant įvairiomis vizualizacijomis.

Ar verta Investuoti į Reklamą Socialiniuose Tinkluose?

Socialiniai tinklai per pastaruosius metu tapo viena iš kertinių žmonių gyvenimo dalių. 

Pasak 2017 metais atliktų tyrimų duomenimis, vidutiniškai žmogus per dieną socialiniuose tinkluose praleidžia apie 116 minučių arba 1 valandą ir 54 minutes. Tai yra itin ilgas laiko tarpas, kuriuo verlas turėtų pasinaudoti!

Žmonės socialiniuose tinkluose gauna įvairios informacijos su pasiūlymų ją perskaityti ar kitaip tapti tam tikro pranešimo dalimi (patinka mygtuko paspaudimai). Būtent dėl šios priežasties - tinkamai paruoštas socialinių tinklų administravimas yra itin svarbi reklamos proceso dalis.

Sėkmingam verslui yra būtinas inovatyvus ir atsakingas socialinių tinklų administravimas verslui.

1 val. 54 min.

Tiek laiko vidutiniškai kiekvienas iš mūsų praleidžiama naršydami socialiniuose tinkluose per dieną!

Ar Jūsų Socialiniai Tinklai Prižiūrimi Efektyviai?

Daugiau nei 75% socialinių paskyrų Lietuvoje yra neprižiūrimos arba prižiūrimos itin neefektyviai!

Koks yra Neefektyvus Socialinių Tinklų Administravimas?

Jeigu galite priskirti savo verslui bent vieną iš išvardintų punktų - jūsų socialinė erdvė prižiūrima neefektyviai.

  • Klaidingai nustatoma (nenustamo visai) auditorija, remiantis demografiniais rodikliais, produkto/paslaugos reklamai socialinėje erdvėje;
  • Straipsniai ir pranešimai socialinėje erdvėje publikuojami rečiau nei kartą per savaitę;
  • Grafinės vizualizacijos nėra išreikštos, surištos su turiniu - unikalios ir generuojančios didesnį paspaudimų (ang. CTR) santykį;
  • Klientų ir vartotojų užklausos ir žinutės socialinėje erdvėje atrašomos vėliau nei per 30 min;
  • Neskelbiamos AKCIJOS, NAUJIENOS ir ŽAIDIMAI prizams laimėti.

Kiek Kainuoja Socialinių Tinklų Administravimas?

Kiekvienam projektui socialinių tinklų administravimo kaina skirtinga. Kaina yra nustatoma atsižvelgiant į turimą kliento biudžetą, užsibrėžtus tiklus, konkurenciją rinkoje bei socialinių paskyrų skaičių.

 

Kiekvienam klientui skiriame laiko, nustatome prioritetus bei preliminarią kainą atsižvelgus į projekto dydį bei sudėtingumą.