
Firminio Stiliaus Kūrimas
Prekės ženklo kūrimo procesas yra sistemingas požiūris į firmos prekės ženklo kūrimą ir reklamą. Tai labai svarbu norint sėkmingai įgyvendinti bet kokią rinkodaros ir verslo plėtros programą.
- Pavyzdžiui, į dizainą orientuota įmonė gali sutelkti dėmesį į logotipo ir kitų medžiagų naudojamų prekės ženklo dizainui.
- Kita vertus, į reklamą orientuota įmonė gali pabrėžti prekės ženklo matomumo didinimą (prekės ženklo kūrimas).
Paprastai geriausi rezultatai pasiekiami laikantis subalansuoto požiūrio, kuriame skiriama pakankamai dėmesio kiekvienam proceso etapui.
Addad.lt kolektyvas Jums gali padėti sukurti puikiai atpažįstamą prekės ženklo identitetą atsižvelgiant į Jūsų įmonės veiklą, kultūrą bei specifiką.
Kas yra Prekės Ženklas?
Yra daug būdų, kaip apibrėžti prekinio ženklo (ang. brand) sąvoką. Vieni pabrėžia emocinio prisirišimo su vartotojais kūrimą, kiti – sėkmingą ar nesėkmingą klientų patirtį. Šios abstrakčios sąvokos, nors ir akademiškai svarbios, dažnai yra nepraktiškos, ypač teikiant profesionalias paslaugas.
Įmonių kontekste mes nustatėme, kad būtent reputacija geriausiai atspindi prekės ženklo esmę. Reputacija gali būti arba labai bendro pobūdžio (pvz., „Jie yra gera įmonė“), arba susieta su konkrečiomis aukštos matomumo srities sritimis (pvz., „Jie yra pagrindiniai tarpvalstybinių susijungimų ekspertai“).
Pagrindinė strateginė firminio stiliaus dalis yra jo kūrimo procesas.
Prekės Ženklo Identitetas (Brandbook)
Prekės ženklo kuriamas identitetas - turinys (ang. brandbook) dažniausiai susideda iš labiausiai kliento akiai matomų elementų:
- Įmonės pavadinimo;
- Logotipo;
- Šūkio;
- Spalvų paletės;
- Šrifto stiliaus;
- Vizitinių kortelių maketo;
- Blankų, šablonų maketų.
Vykdydami prekės ženklo kūrimo procesą mes atsižvelgsime į visus šiuos elementus ir paruošiame puikiai aprašytą prekinio ženklo identitetą.
Jūsų prekės ženklo identitetas yra galimybė diferencijuoti savo įmonės pozicionavimą nuo pačių konkurentų.
Kaip Mes Dirbame?
Įmonės Analizė
Pirminis procesas yra įmonės veiklos bei turimų produktų ar parduodamų paslaugų detali analizė.
Kaip tai veikia?
Kartu su įmonės darbuotojais peržiūrima įmonės vizija, vertybės analizuojamas bendras požiūris į įmonės ateitį, būsimą veiklą bei prapoguojamą kultūrą įmonės viduje.


Konkurentų Analizė
Remiantis turima informacija bei pirminiais gautos informacijos pjūviais, atliekama detali konkurentų analizė ir palyginami jūsų verslo privalumai bei trūkumai lyginant su rinkoje esančiais žaidėjais.
Analizuojant konkurentus surenkame informaciją apie jų prekininio ženklo savybes, populiarumą ir atpažįstamumą.
Klientų Analizė
Pagal turimus įmonės sukauptus duomenis yra nustatomos klientų grupės ir jų pagrindiniai aspektai bei požiūris į jūsų verslą.
Atsižvelgiant į tai pradedamos ruošti prekinio ženklo atnaujinimo dizaino gairės, nustatoma vartotojo elgsena ir požiūris į produktą ar paslaugą.


Dizaino Koncepcija
Paskutinėje fazėje, remiantis visais atliktais tyrimais ir gautais duomenimis atliekami pirminio dizaino koncepcijos kūrimo darbai kurie yra priskiriami prie bendrojo prekės ženklo identiteto kūrimo.
Vieno svarbiausio akcento - logotipo kūrimo bei įvaizdžio formavimo darbai bus pateikti su 3 galimais pavyzdžiais, kurie vėliau bus koreguojami pagal jūsų pageidavimus.