Firminio Stiliaus Kūrimas | Brandbook
Prekinio ženklo kūrimo procesas yra sudėtingesnis nei gali atrodyti. Firminio stiliaus kūrimas reikalauja sistemingo požiūrio į įmonės veiklą ir ją atspindinčias vertybes.
Tinkamai paruoštas prekinio ženklo firminis stilius (brandbook) padės jums tinkamai atstovauti savo įmonę susitikimuose, vykdant reklamos kampanijas bei įgyvendinti bet kokią rinkodaros ir verslo plėtros programą.
Prekinio ženklo firminis stilius (brandbook) padeda užtikrinti nuoseklų ir atpažįstamą įmonės įvaizdį visuose komunikacijos kanaluose, stiprinant prekės ženklo patikimumą ir atpažįstamumą tarp vartotojų. Jis suteikia aiškias gaires darbuotojams ir partneriams apie tai, kaip teisingai naudoti prekės ženklo elementus, užtikrinant vieningą komunikaciją ir prekės ženklo vertės augimą.
Mes galime jums padėti padėti sukurti puikiai atpažįstamą prekės ženklo identitetą atsižvelgiant į Jūsų įmonės veiklą, kultūrą bei specifiką.
Kas yra Prekės Ženklas?
Yra daug būdų, kaip apibrėžti prekinio ženklo (ang. brand) sąvoką. Vieni pabrėžia emocinio prisirišimo su vartotojais kūrimą, kiti – sėkmingą ar nesėkmingą klientų patirtį. Šios abstrakčios sąvokos, nors ir akademiškai svarbios, dažnai yra nepraktiškos, ypač teikiant profesionalias paslaugas.
Įmonių kontekste mes nustatėme, kad būtent reputacija geriausiai atspindi prekės ženklo esmę. Reputacija gali būti arba labai bendro pobūdžio (pvz., „Jie yra gera įmonė"), arba susieta su konkrečiomis aukštos matomumo srities sritimis (pvz., „Jie yra pagrindiniai tarpvalstybinių susijungimų ekspertai").
Pagrindinė strateginė firminio stiliaus dalis yra jo kūrimo procesas.
Prekės Ženklo Identitetas (Brandbook)
Prekės ženklo kuriamas identitetas - turinys (ang. brandbook) dažniausiai susideda iš labiausiai kliento akiai matomų elementų:
- Įmonės pavadinimo;
- Logotipo;
- Šūkio;
- Spalvų paletės;
- Šrifto stiliaus;
- Vizitinių kortelių maketo;
- Blankų, šablonų maketų.
Vykdydami prekės ženklo kūrimo procesą mes atsižvelgsime į visus šiuos elementus ir paruošiame puikiai aprašytą prekinio ženklo identitetą.
Jūsų prekės ženklo identitetas yra galimybė diferencijuoti savo įmonės pozicionavimą nuo konkurentų.
Kaip Mes Dirbame?
Įmonės Analizė
Pirminis procesas yra įmonės veiklos bei turimų produktų ar parduodamų paslaugų detali analizė.
Kaip tai veikia?
Kartu su įmonės darbuotojais peržiūrima įmonės vizija, vertybės, analizuojamas bendras požiūris į įmonės ateitį, būsimą veiklą bei prapoguojamą kultūrą įmonės viduje.
Jeigu jūsų verslas planuoja atnaujinti savo firminį stilių - tuomet vertiname ankstesnį ir ieškome kaip galime jį atnaujinti pagal šių laikų tendencijas.
Konkurentų Analizė
Remiantis turima informacija bei pirminiais gautos informacijos pjūviais, atliekama detali konkurentų analizė ir palyginami jūsų verslo privalumai bei trūkumai lyginant su rinkoje esančiais žaidėjais.
Analizuojant konkurentus surenkame informaciją apie jų prekininio ženklo savybes, populiarumą ir atpažįstamumą.
Visą tai pritakome kuriant jūsų įmonės brandbook'ą.
Klientų Analizė
Pagal turimus įmonės sukauptus duomenis yra nustatomos klientų grupės ir jų pagrindiniai aspektai bei požiūris į jūsų verslą.
Atsižvelgiant į tai pradedamos ruošti prekinio ženklo atnaujinimo dizaino gairės, nustatoma vartotojo elgsena ir požiūris į produktą ar paslaugą.
Dizaino Koncepcija
Paskutinėje fazėje, remiantis visais atliktais tyrimais ir gautais duomenimis atliekami pirminio dizaino koncepcijos kūrimo darbai kurie yra priskiriami prie bendrojo prekės ženklo identiteto kūrimo.
Pirmieji įmonės firminio stiliaus atnaujinimo konceptai bus pateikti su 3 galimais pavyzdžiais, kurie vėliau bus koreguojami pagal jūsų pageidavimus.