Internetinės svetainės priežiūra, kokios esminės klaidos?

internetines-svetaines-administravimas

Ar žinote kaip dažnai jūsų verslo ar asmeninė internetinė svetainė yra prižiūrima ir atnaujinama? O ar esate pagalvoję, kodėl internetinės svetainės priežiūra gali būti svarbi ir akcentuojama jūsų versle ar papildomoje veikloje? Jeigu ne, siūlome perskaityti šį straipsnį iki pabaigos ir įsitikinti ar teisingai administruojate internetinę svetainę.

5 pagrindinės klaidos administruojant internetinę svetainę

Pagrindinės ir esminės internetinės svetainės administravimo ir prižiūrėjimo klaidas kyla iš to, kuomet juridinis arba individualus asmuo neturi pakankamai žinių ir laiko arba neturi komandos, padėjėjų ar atskiro padalinio, kuris būtų skirtas interaktyvios erdvės priežiūrai bei svarbioms korekcijoms atlikti.

  1. Paliktos klaidos instaliavimo/kūrimo proceso metu. Klientams, kurie užsisako svetainės kūrimo paslaugą svarbu po atliktų darbu įvertinti kokybę. Kokybė susideda ne tik iš vizualinio aspekto bei tinklapio papildinių ir modulių funkcionavimo, bet ir iš vidinio kodo bei galimai paliktų klaidų jame. Labai svarbu po atlikto užsakymo (svetainės sukūrimo proceso) turėtų žmogų ar komandą iš savo pusės, kuris turėtų reikalingas žinias patikrinti ar tinklapio kūrimo procese nebuvo palikta, kad ir mažiausių instaliavimo klaidų, kurios gali turėti įtakos svetainės saugai.
  2. Apsaugos užtikrinimas. Kita svarbi klaida, kurią daro nemažai svetainių valdytojų – neapsaugo tinklapio nuo galimų įsibrovimų ar kitokių kenkėjiškų atakų ( Brute-Force), kurios lėtina serverio bei tinklapio darbą ir padidina riziką prarasti visus egzistuojančius duomenis jame.
  3. Aplikacijų ir modulių atnaujinimas. Viena iš dažniausiai pasikartojančių ir pasitaikančių klaidų prižiūrint internetinius tinklapius. Dauguma svetainių valdytojų patalpinę reikalingą informaciją klientams, tinklapio viduje palieką ją visiškai neprižiūrima. Svetainėje egzistuojantys papildiniai (atsiskaitymo moduliai, kalbų paketai, apsaugos priemonės) reikalauja nuolatinio atnaujinimo. Jeigu šie papildiniai ar kiti tinklapyje egzistuojantys papildiniai nėra atnaujinami reguliariai, svetainės kodas yra pažeidžiamas ir iškyla grėsmė, kad tinklapis bus nulaužtas.
  4. Turinio atnaujinimas. Kita svarbi taisyklė, kad internetinėje svetainėje, nesvarbu kokios kategorijos, turi reguliariai būti atnaujinamas turinys. Pagrindinis turinio atnaujinimo principas, straipsnių ir kitos svarbios bei aktualios informacijos perteikimas tinklapio vartotojams. Kodėl tai svarbu? Reguliariai atnaujinamas turinys pritraukia į jūsų svetainę naujų vartotojų, kurie potencialiai gali tapti jūsų klientais bei jūs „įrodote“ paieškos sistemoms, kad jūsų svetainė pateikia įdomią ir svarbią informaciją vartotojams, kas yra svarbu orientuojantis į geresnius organinės paieškos rezultatus.
  5. Atsarginės kopijos (ang. backup). Ar žinote kaip dažnai jūsų svetainėje yra kuriamos ir saugojamos informacijos atsarginės kopijos? Atsarginės kopijos, net jeigu ir jūsų internetinės svetainės priežiūra, nėra atliekama idealiai, apsaugos jus nuo visiško informacijos praradimo. Svarbu atsakingai prižiūrėti ir tvarkyti tinklapio atsargines kopijos, nes net nelaimės ir duomenų praradimo atveju, jūs viską atkursite greičiau nei per vieną minutę.

Internetinės svetainės, interaktyvioje erdvėje, yra tarsi jūsų verslo ar asmenybės identitetas, kurio pagalba jūs galite nurodyti kuo jūs verčiatės, kas jūs esate ir kas jus domina. Dauguma atvejų informacija patalpina internetinėje svetainėje yra pirminis ir įžanginis žingsnis į sandorį. Būtent dėl šios priežasties internetinės svetainės priežiūra yra reikalinga tam, kad išvengtumėte galimų nulaužimų, informacijos praradimo bei geriau pateiktumėte save būsimiems klientams.

Jeigu esate individualus asmuo arba atstovaujate juridiniam asmeniui ir po šio straipsnio susimastėte ar tikrai jūsų internetinė svetainė yra tinkamai prižiūrima, drąsiai susisiekite su mumis ir užduokite jums svarbius klausimus.

Straipsniai

Komentarai

Rašyti komentarą