Google AdWords Reklama

Google AdWords Reklama

Google AdWords Reklama - mokamas internetinės rinkodaras įrankis. Šio įrankio dėka sukuriama apmokestinta reklama internete, kuri yra atrenkama ir rodoma klientams pagal jų pomėgius, ankstyvesnias paieškas, elgseną bei jūsų investicijų dydį.

Google AdWords Reklama - Pay Per Click

Google AdWords reklama ir jos veikimos principas yra -  jūsų produkto ar paslaugos reklamos internete apmokestinimas už realius klientų paspaudimus ir apsilankymus jūsų reklamuojamoje svetainėje. 

Vieno Google AdWords reklamos paspaudimo kaina gali svyruoti nuo 0,30 iki 1,30 eur. ir daugiau.

Skirtumai yra ženklūs, todėl svarbu prieš pradedant įdieginėti Google AdWords reklaminę kampaniją atsirinkti tinkamus raktažodžius, išanalizuoti rinką, nusistatyti reklamos kampanijos biudžetą bei įvertinti paspaudimo kainą bei gaunamą gražą.   

Rinkos Analizės Tyrimas

Raktažodžių Tyrimas

Gaunamos Grąžos Įvertinimas - ROI


Mes pasirūpinsime sėkminga Google AdWords reklama 

  • Sukursime, pagal jūsų viziją ir poreikius, paruoštą asmeninę Google AdWords reklamos kampaniją;

  • Jeigu ne pirmą kartą naudojates Google AdWords reklama, pakoreguosime ir pritaikysime naują, tinkamai paruoštą reklamos kampaniją jums;

  • Google AdWords reklamos kampanijos dėka, padėsime greičiau ir efektyviau pasiekti potencialų klientą, padidinti pardavimus bei gerinti prekinio ženklo žinomumą;

  • Išanalizuosime ir parinksime geriausius raktažodžius pagal paspaudimo kainos ir grąžos santykį;

  • Rekomenduosime biudžeto dydį ir jo paskirstymą, atsižvelgiant į norimus rezultatus;

  • Kiekvieno mėnesio paskutinę dieną, paruošime išsamias ir aiškias ataskaitas su įvykusiais pokyčiais bei ateities perspektyvomis. 
Sėkminga Google AdWords reklama

Kaip atskirti Google AdWords Reklamą?

Pagrindinė vieta, kur galima rasti Google AdWords reklamą, tai Google paieškos sistema.

Dažniausiai tai būna pirmos 2, 3 arba 4 paieškos rezultatuose rodomos svetainės, kurių kairėje pusėje yra ženkliukas » Skelb. «

Google AdWords reklamą galima taip pat išvysti atsitiktiniame interneto puslapyje, kurio savininkas nusprendė naudotis Google AdSense įrankiu ir patalpinti Google AdWords kampanijai skirtą reklaminį banerį savo tinklapyje.

Šie reklaminiai baneriai rodo yra automatiškai besikeičiantys ir rodo skirtingas reklamas visiems tinklapio vartotojams atsižvelgiant į jų pomėgius bei paieškų istoriją.

Jeigu klientas buvo užsukęs į jūsų tinklapį ir dvėjojo ar pirkti jūsų parduodamą prekę, tikėtina, kad greitu metu jis grįš, kadangi dauguma svetainių būtent reklamuos jo apžiūrėta, bet nenupirktą prekę.

Tokia paslauga yra glaudžiai susijusi su Google AdWords reklamos kampanijomis ir vadinama - remarketingu.

Google AdWords Reklamos Klaidos

Ar sekate savo Google AdWords reklamos kampaniją? Ar žinote kiek kainuoja jūsų Google AdWords Reklama?

Dauguma verslų administruojant Google AdWords reklamos kampaniją daro didelę klaidą - neseka ir nesidomi reklamos kampanijos statistine informacija ir konversijos rodikliu.

Klaidingai administruojama ar neprižiūrima Google AdWords Reklama gali būti itin nuostolinga verslui! 

Kaip prižiūrėti Google AdWords Reklamos kampaniją?

RAKTAŽODŽIAI

Atkreipkite dėmesį kaip yra parenkami raktažodžiai jūsų AdWords reklamos kampanijoje. 

Kuo daugiau verslo vizijos, produkto ar paslaugos neatitinkančių raktažodžių reklamos kampanijoje, tuo mažesnė gaunama nauda. Atminkite - už kiekvieną paspaudimą mokate pinigus.  

Visi raktažodžiai turi būti pritaikyti tiksliai produkto ar paslaugos auditorijai. Tik tuo atveju jūsų Google AdWords reklamos investicijos atsipirks.

BIUDŽETAS

Pirmiesiams Google AdWords Reklamos kampanijos mėnesiams rekomenduojame susimažinti planuojama biudžetą iki 50 %.

Tai yra apsidraudimo priemonė verslui, siekiant įsitikinti ar tinkamai yra paruošta ir optimizuota Google AdWords reklama. 

Neskirkite pirmaisiais reklamos kampanijos mėnesiai numatyto 100 % biudžeto. Tik įvertinę raktažodžių optimizavimą ir konversijos rodiklius, kelių mėnesiš bėgyje galite suteikti nustatytai reklamos kampanijai 100 % biudžetą.

REMARKETING'AS

Nepamirškite remarketingo kampanijos įvedimo. 

Pakartotinė rinkodara sudaro galimybę pasiekti anksčiau svetainėje apsilankiusius vartotojus, kurie peržiūrėjo jūsų parduodamus produktus ar paslaugas, bet neatliko jokio veiksmo.

Pasitelkę remarketingo reklamos kampaniją naudojant Google AdWords įrankį, galite susigrąžinti iki 50 % potencialių klientu, didinti prekės ženklo žinomumą ir patikimumą bei gerinti konversijos rodiklį.

Užklausos forma


Užpildykite žemiau esančią formą ir mes su jumis būtinai susisieksime aptarti jūsų atsiųstos užklausos.