Varlė Kaunas – Atvejo Analizė
Varle.lt

„Varlė KAUNAS“ vienas populiariausių užsakomųjų parduotuvių tinklų Lietuvoje, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti kompiuterinės ir buitinės technikos prekių.

Prekės ženklas yra labai gerai žinomas Lietuvoje tarp skirtingų vartotojų grupių.

Kuomet klientas kreipėsi į mus, jų tikslas buvo paskatinti pardavimus, prekes atsiimant per užsakomąją parduotuvę vietiniame mieste – Kaune.

PROBLEMA

Turint didelę, panašius sprendimus siūlančių įmonių konkurenciją, „Varlė Kaunas” nusprendė atskirti savo prekės ženklo komunikaciją ir didžiausią dėmesį skirti elektroninių prietaisų pasiūlymams.

Pagrindinė problema buvo silpnas vizualinis identitetas ir profesionalaus turinio trūkumas socialiniuose tinkluose.

TIKSLAS

Pagrindinis tikslas: padidinti komunikuojamo turinio lygį per naujus vizualinius bei vaizdo įrašų sprendimus socialiniuose tinkluose.

SPRENDIMAS

Naudodamiesi ankstesnių, vykdomų kampanijų statistiniais duomenimis ir išanalizavę kūrybinius sprendimus, priėjome prie sprendimo, kurti naują „Varlė KAUNAS“ stiliaus rėmelį (ang. frame) kartu pristatydami vaizdo grafikos turinį kasdieninėje komunikacijoje.

Varlė Case Kaunas

Varlė Case Kaunas