Varlė Kaunas – Atvejo Analizė
Varle.lt

„Varle KAUNAS“ vienas populiariausių užsakomųjų parduotuvių tinklų Lietuvoje, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti kompiuterinės ir buitinės technikos prekių.

Prekės ženklas yra labai gerai žinomas Lietuvoje tarp skirtingų vartotojų grupių.

Kuomet klientas kreipėsi į mus, jų tikslas buvo paskatinti pardavimus, prekes atsiimat per užsakomąją parduotuvę vietiniame mieste – Kaune.

PROBLEMA

Turint didelę panašius sprendimus siūlančių įmonių konkurenciją, „Varle Kaunas” nusprendė atskirti savo prekės ženklo komunikaciją ir didžiausią dėmesį skirti elektroninių prietaisų pasiūlymams.

 Pagrindinė problema buvo silpnas vizualinis identitetas ir profesionalaus turinio trūkumas. 

TIKSLAS

 Padidinti komunikuojamo turinio lygį per naujus vizualinius bei vaizdo įrašų sprendimus. 

SPRENDIMAS

Naudodamiesi ankstesnių vykdomų kampanijų statistiniais duomenimis ir išanalizavę kūrybinius sprendimus priėjome prie sprendimo, kurti naują „Varle KAUNAS“ stiliaus rėmelį (ang. frame) kartu pristatydami vaizdo grafikos turinį kasdieninėje komunikacijoje

Varlė Case Kaunas

Varlė Case Kaunas