Forus Apartamentų – Atvejo Analizė

Naujo Objekto Pajūryje Įvedimas į Rinką


FORUS apartamentai yra naujas žaidėjas    pajūrio nuomos versle pradėjęs veiklą 2019 metais.

Pristatydamas į rinką unikalų kainos – kokybės vertės pasiūlymą, kliento pagrindinis noras buvo agresyvus įėjimas į pajūrio objektų nuomos rinką.

PROBLEMA

Rinkoje yra daug kompanijų (apartamentų) siūlančių panašias paslaugas, o darbingas sezonas yra tik 4 mėnesiai per metus, kas pajūrio kurorte yra gana didelis iššūkis.

Nepaisant to, didžioji dalis nakvynių pasiūlos yra mažesnėmis nei vidutinės rinkos kainos, lyginant su FORUS apartamentais.

 Pagrindinė problema buvo sukurti ir paleisti visą pardavimų kanalą kartu firminio stiliaus sukūrimu likus dviem mėnesiams iki oficialaus atidarymo. 

TIKSLAS

 Pristatyti į rinką naują apartamentų nuomos objektą bei sugeneruoti rezervacijos užklausas per socialinės medijos platformas likus keletui mėnesių iki veiklos pradžios. 

SPRENDIMAS

  • Pirmoji užduotis buvo sukurti firminį stilių ir numatyti galimas vartotojų keliones.
  • Antra, sukurti visą pardavimo kanalą (ang. Sales Funnel).

Pirmiausia sukūrėme kurorto kaip komplekso pristatymo vaizdo įrašą ir sukarpėme jį į 30 ir 15 sekundžių, kad pradėtume kaupti šaltą srautą į mūsų pardavimo kanalą.

Vėliau pradėjome komunikaciją socialiniuose tinkluose testuodami vis skirtingą vizualinio identiteto tipą siekiant numatyti kurie labiau konvertuoja. Konversiją nusimatėme kaip sėkmingą užsakymą per „Facebook Messenger“ arba turimoje svetainėje.

Rezultatai buvo gana stulbinantys, ypač praėjus mėnesiui po oficialaus atidarymo – per pirmąsias 5 savaites mes pasiekėme beveik 45% visų užsakymų.

Pabaigoje mes įvykdėme beveik 75% rezervacijų per socialinės medijos sukurtą srautą.

Pagrindinės strategijos dalys:

  • Diferencijuoti vartotojų grupes ir apibrėžti visas galimas vartotojų keliones pagal skirtingus rezultatus;
  • Norėdami generuoti šaltą pigiai srautą – yra būtina sukurti 15 sekundžių trumpus vaizdo įrašus apie objektą.
  • Diferencijuoti reklaminių skelbimų aprašymus ir vizualus tik viduriniame pardavimo kanale;
  • Svetainės kūrimas, pagrįstas vartotojo kelionėmis, gali sugeneruoti daug daugiau konversijų įtraukiant skirtingų tipų vartotojus, jeigu yra vartotojo kelionės suderinamumas su vykdoma socialinių tinklų komunikacija.

Forus Case Study

Forus Case Study Darbai