Forus Apartamentų – Atvejo Analizė

Forus apartamentai

Naujo Objekto Pajūryje Įvedimas į Rinką

FORUS apartamentai yra naujas žaidėjas      pajūrio nuomos versle, pradėjęs veiklą 2019 metais.

Pristatydamas į rinką unikalų kainos – kokybės vertės pasiūlymą, kliento pagrindinis noras buvo agresyvus įėjimas į pajūrio objektų nuomos rinką.

PROBLEMA

Rinkoje yra daug kompanijų (apartamentų) siūlančių panašias paslaugas, o darbingas sezonas yra tik 4 mėnesiai per metus, kas pajūrio objektų nuomos versle yra gana didelis iššūkis.

Nepaisant to, didžioji dalis nakvynių pasiūlos yra mažesnėmis nei vidutinės rinkos kainos, lyginant su FORUS apartamentais.

Pagrindinė problema buvo sukurti ir paleisti visą pardavimų kanalą, kartu su firminio stiliaus sukūrimu likus dviem mėnesiams iki oficialaus atidarymo.

TIKSLAS

Pristatyti į rinką naują apartamentų nuomos objektą bei sugeneruoti rezervacijos užklausas per socialinės medijos platformas, likus keletui mėnesių iki veiklos pradžios.

SPRENDIMAS

  • Pirmoji užduotis buvo sukurti firminį stilių objektui ir pristatyti jį potencialiam klientui.
  • Antra užduotis, sukurti visą pardavimo kanalą (ang. Sales Funnel) naudojant socialinės platformas.

Pirmiausia sukūrėme kurorto kaip komplekso pristatymo vaizdo įrašą ir sukarpėme jį į 30 ir 15 sekundžių, kad pradėtume kaupti šaltą srautą į mūsų pardavimo kanalą.

Vėliau pradėjome komunikaciją socialiniuose tinkluose testuodami vis skirtingą vizualinio identiteto tipą, siekiant numatyti kurie labiau konvertuoja ir atnešą naudą klientui.

Konversiją nusimatėme kaip sėkmingą užsakymą per „Facebook Messenger“ arba registracijos formos užpildymą svetainėje.

Rezultatai buvo gana stulbinantys, ypač praėjus mėnesiui po oficialaus atidarymo – per pirmąsias 5 savaites mes pasiekėme beveik 45% visų užsakymų.

Kampanijos pabaigoje, mes įvykdėme beveik 75% rezervacijų vien tik per socialinės medijos sukurtą srautą.

Pagrindinės strategijos dalys:

  • Diferencijuoti vartotojų grupes ir apibrėžti visas galimas vartotojų keliones pagal skirtingus rezultatus;
  • Norėdami generuoti šaltą pigų srautą – yra būtina sukurti 15 sekundžių trumpus vaizdo įrašus apie objektą.
  • Diferencijuoti reklaminių skelbimų aprašymus ir vizualus tik viduriniame pardavimo kanale;
  • Svetainės kūrimas, pagrįstas vartotojo kelionėmis, gali sugeneruoti daug daugiau konversijų įtraukiant skirtingų tipų vartotojus, jeigu yra vartotojo kelionės suderinamumas su vykdoma socialinių tinklų komunikacija.

Forus Case Study

Forus Case Study Darbai